andre-bmw Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 har desverre mista dem. Skal bestille nye og så lakere dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Hehe Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Satt inn m3 effekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Veldig veldig strøken e36 du har her! Pass godt på den! ) Good job! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Russland ja.. spesielt.. neida, ble faktisk ganske strøkent det der, går i ett med resten av interiøret, grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Morsomt å koste litt penger på e36'n. Har en lang liste om alt jeg skal gjøre Har fått meg tomtom GPS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 25, 2010 Share Skrevet Desember 25, 2010 Den der var liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2010 Hehe jeg vet:P Fikk den til jule gave. Bruker ikke mye plass da Fikk no bilder fra sommer 2010, har ikke tatt bildet selv Tatt i gjøvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 De bildene der fra gjøvik er rett oppa for meg jo, jeg bor neden for gjøvik skolen. mener nå jeg har møtt deg rundt her med den blå Coupen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 Å ja, det var deg det Hva det du som hadde litt problemer med kjøleanlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Å ja, det var deg det Hva det du som hadde litt problemer med kjøleanlegget? jepp jeg som har den, nei eneste jeg vet som har hatt det i det siste er Even, han har en nesten helt maken bil til 328en som claus her på forumet har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Vi må ta et meet til nesteår når det blir tørt på veien, vi som har e36, kanskje grille litt og prate litt bimmersk språk, hadde vært kjempeartig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre-bmw Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 Hehe, hadde vært artig det Vi er jo trosalt Bimmerianere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Ja, hadde vært artig det Det må vi få til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 husk at e39 også er bimmer da! (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå