babjorn Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Alle bilmerker har noe/noen fine biler å noe/noen stygge Men den over her var faen meg stygg,ødelegge en bil sånn uff...
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg pleier bare å si f.eks: "Vel, tar det ikke så tungt siden det kommer fra en som kjører Nissan" Det sier du ikke når en skyline parkerer deg så hardt GUUD det der er PENT! ?? Du er på feil sted, du skal til: http://www.nccn.no/forum Jeg er på feil sted bare fordi jeg ser skjønnheten i en nydelig stylet japansk plastrakett?
hao Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Vil tro du er velkommen til Bimmer selv om du har litt snodig syn
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Vil tro du er velkommen til Bimmer selv om du har litt snodig syn Hahaha Sånn man skal ha?
maddafakka Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Jeg pleier bare å si f.eks: "Vel, tar det ikke så tungt siden det kommer fra en som kjører Nissan" Det sier du ikke når en skyline parkerer deg så hardt GUUD det der er PENT! Haha, han der har spilt litt for mye need for speed Se på den vingen og de takskuffene
ArildSN Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 hva er det jeg ser? noen har glemt en H i Chip tuning på den skyline.
S.Arnesen Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg pleier bare å si f.eks: "Vel, tar det ikke så tungt siden det kommer fra en som kjører Nissan" Det sier du ikke når en skyline parkerer deg så hardt GUUD det der er PENT! Å fytti grisen... Det der var en ellers flott bil totalt ødelagt
Fredrik 90 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Sliter litt med dette selv, har en svoger som kjører Nissan Patrol og påstår at Japansk er det beste man kan kjøre! Bla fordi de er lette å skru på og holder lenge! Havner som regel i heftige diskusjoner med han om hva som gjelder av Tyske eller Japanske biler! Men så er det jo disse som bare sitter og spyr ut vass bare fordi det de har SKAL være det beste uansett! Disse er det dessverre ikke så mye å gjøre med annet enn at du bare må overse dem eller ha litt medlidenhet for dems trangsyn. Onklen til dama er sånn, ungkar på 46 år med super Audi dilla påstår at hans A4 2,0 TDI S-line er en av verdens beste biler! Og selvfølgelig så skulle han rævkjøre min A6 2,4! noe han aldri klarte da vi prøvde dette like etterpå, selv med DTM tuning så klarte han aldri å dra i fra A6en min! Da hagglet det med dårlige unnskyldninger som "Jeg hadde mer å gi" og "Bilen går ikke optimalt for tiden" Sånne er det ingenting å gjøre noe med! Uansett å provoserende de er til tider når de holder på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå