asv Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 200sx s13? "Ca18det altså? snakk med meg neste uke når du får rådebank"
Ollie78 Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Å diskutere bil og bilmerker er vel som å diskutere damer, båter, øl og annet.....Smaken er som baken..... Men jeg kjøpte en gammel BMW for noen år siden, og har ikke vært i nærheten av å engang vurdere å bytte merke. Og hvor disse Nissan ingeniørene har gått på skole skjønner ikke jeg . Ser ut som noe en 3-åring har tegnet.....
Der Barockengel Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Jeg sender bedre plastikk i returplastsekken hver måned enn det Nissan bruker i dashbordene sine.
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Eneste som duger er German steel isje nokke Plastik fra japan
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 200sx s13? "Ca18det altså? snakk med meg neste uke når du får rådebank" Har den såkalte 200sx s14 det samme problemet?
Tronstad Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 s14 motoren heter SR20det, og lider så vidt meg bekjent av samme symptomer som ca18det !
ArildSN Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 hmm. jeg har prøvd meg mot 200sx, jeg har prøvd meg mot supra med masse 5" eksos og poppoff og hyl og bråk så bestemor detter av stolen. Jeg har prøvd meg mot Evo8 med MASSE påkost. Evo'n sleit jeg med opp til 190-200, etter det måtte jeg legge meg ut for og ikke lage bulk i bakfangeren hans. og jeg kjører en orginal bil (kat borte, og kn luftfilter). ingen av dem hadde kjans. BMW er nok en klasse for seg selv. Kommer pratet fra en med 200sx, så kan nok DU bare facepalme i god tro!
Ørjan^^ Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Hadde vist han dette bildet her, og holder han ikkje kjeft etter det så vet ikke jeg! Designerne til nissan er jo nødt til å drikke I arbeidstia!!
hao Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Men,, han e jo tøff å da, men stygg på samme tid Du får vertfall oppmerksomhet Det er på samme måte som en hane jeg har, just ikke fin nei men styggtøff Ser ikke så bra men føler seg frem
Mikael-B Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Har vel egentlig aldri hatt behov for å diskutere bilmerker med andre folk, leder som regel bare til krangel og uenighet.. Hvertfall når jeg vet hvilket merke som gjelder
hao Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Enig i det ja. De fleste syns jo at sin bil er den beste. Og vist en sammenligner "vanlige" biler så er det jo små forskjeller. men slike biler som BMW,Mercedes, og Volkswagen har Audi som alle er biler med høyere kvalitet og prisklasse. Det blir jo som å sammenligne en kalkulator og et strykejern
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg pleier bare å si f.eks: "Vel, tar det ikke så tungt siden det kommer fra en som kjører Nissan" Det sier du ikke når en skyline parkerer deg så hardt GUUD det der er PENT!
FredrikE24 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Smaken er som baken, jeg synes ikke den Skylinen er no fin
AndreasBr Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Smaken er som baken, jeg synes ikke den Skylinen er no fin Legg deg Fredrik..
Mikael-B Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg pleier bare å si f.eks: "Vel, tar det ikke så tungt siden det kommer fra en som kjører Nissan" Det sier du ikke når en skyline parkerer deg så hardt GUUD det der er PENT! ?? Du er på feil sted, du skal til: www.nccn.no/forum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå