SofaKingFresh Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Martin: Husk at den kamelon'n er hard på både stang og pinne. Blir også mere slitasje på utsiden av vinterhjula. Men går bedre da Dæven, det er sant Erik. Men tror det går bra, med tanke på at jeg har forsterka rattstammen med noe alufolie jeg fant i fryseren. Og det med vinterhjul går bra, da jeg har 125/25/13 på vinterdekka. Så blir jevnt slitt. Takk for svar!
Marius2002 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 De røde gir vel mer varme da? Siden rødt som regel er varmt på vann krana og på varmeapperatet... Godt mulig..
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg har montert den nye typen sugetrimslange fra elektrolux.
maddafakka Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Også den den nye typen DTM Hagetrimslange Kan isje det brukes som sånn dirty tricks hvis du har politi eller taxi sjofører bak deg
winchester Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Også den den nye typen DTM Hagetrimslange Hahahaha!
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Billig styling vettu:) Trim mener du Ja beklager. TRIM
olavesen Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Også den den nye typen DTM Hagetrimslange Hahahaha! burde gi endel efekt alle de der
-Erik- Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Også den den nye typen DTM Hagetrimslange Hahahaha! burde gi endel efekt alle de der Har hørt snakk om 6hk pr stk!
316 Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Disse trimslangene gir 0,5 hest pr tomme. Hver trimslange er 0,25 tommer. Hvem tør å regne ut det?
olavesen Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 kult. har en helt ny rull med hage slange i kjelleren. den skal moteres på bobla
-Erik- Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 kult. har en helt ny rull med hage slange i kjelleren. den skal moteres på bobla Gleder meg til å sitte på da Blir vanskelig å svinge, da det kun er bakhjula som er i bakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå