Der Barockengel Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 (nesten) Uansett hva du bretter over halve fronten på en sliten omega blir vel overkill.....! Skulle ønske Opel hadde laget Omega litt bedre, slik at harryrånerne måtte ha brukt mer tid på å bruke opp alle sammen. På den måten hadde harryrånerne sluppet å kjøre BMW i dag.
CV-Erik Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Takk for tråd! Da var gul lyktefilm bestilt til min Cosmossvarte E34 Noooooees! Ikke ødelegg bilen din! Fra spøk til revolver -> Jeg tror jeg må begynne å blende gule "idioter" på veiene (Sånn med vilje..) Så hyggelig du er Så du skal blende alle med halogenlys?
AndreasBr Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Takk for tråd! Da var gul lyktefilm bestilt til min Cosmossvarte E34 Noooooees! Ikke ødelegg bilen din! Fra spøk til revolver -> Jeg tror jeg må begynne å blende gule "idioter" på veiene (Sånn med vilje..) Så hyggelig du er Så du skal blende alle med halogenlys? Nopes, jeg skal blende alle med stygge gule lys.. halogen lys går som hvite. Vel, mine halogenlys er LANGT fra hvite.. de er GULE!(ish) Fjernlyset og grøftelysene er hvitere enn halogen noengang kan bli Selv om det er 6k da : p
Eksos Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Mine halogen er kritt-hvite, xenonlook fra Tenzo-R
AndreasBr Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 hhaha. "Xenon-look" .. Det er jaggu enda mer harry enn å ettermontere xenon.. Skal du først ha "xx-look" kan du gjøre det ordentlig, og få ordentlige lys. Var hos mamma idag og hun skal sjekke opp xenon til sin bil, slik at hun kanskje kan se noe når det begynner å bli mørkt.. Jeg kommer ALDRI gå tilbake til halogen.. NEVER EVER.. Det er direkte farlig å kjøre med halogen.. (Alt for LITE lys)
Eksos Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Er det jalla når de ikke lyser blått? Er ikke blåskjær i dem engang, lyser bare hvitt 100% lovlig og fint, ser ikke at det er mer harry enn ulovlig ettermonterte xenon-kit? Hadde xenon på gamlebilen, fungerte fint, men nå vil jeg ha en som går igjennom teknisk uten å få annmerkning.. Men blir xenon i langlysa snart!
AndreasBr Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Er det jalla når de ikke lyser blått? Er ikke blåskjær i dem engang, lyser bare hvitt 100% lovlig og fint, ser ikke at det er mer harry enn ulovlig ettermonterte xenon-kit? Hadde xenon på gamlebilen, fungerte fint, men nå vil jeg ha en som går igjennom teknisk uten å få annmerkning.. Men blir xenon i langlysa snart! En kompis sin e36 gikk rett gjennom EU med xenon bådei nærlys og fjernlys ;P
TurboLag Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Tok ikke av mot Høybråten klokken 06.49 idag morges eller? I toppen av bakken etter statoilen ved Siba i retning Lørenskog. Høres ut som meg det! Om lysa var gule, bilen trenger en vask, og bakskjerm trenger bytting, så er det meg!
NBCustom Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Hvis man ikke kan ha gule lys fordi det er harry, da er det på tide å få seg et liv eller bytte venner hvis man ikke kan gjøre noe fordi det er harry.
Marius2002 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Hvis man ikke kan ha gule lys fordi det er harry, da er det på tide å få seg et liv eller bytte venner hvis man ikke kan gjøre noe fordi det er harry. Tja, vil si meg enig om det er den eneste grunnen. Hvis man liker noe skal man ikke bry seg om hva som er harry eller ei, om man ikke liker det er det en annen sak. superturbodiesel.com: ja, jeg valgte Golf som eksempel på grunn av det i tulletråden, det er kun 3er Golf jeg misliker sterkt.
spruddel Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Tok ikke av mot Høybråten klokken 06.49 idag morges eller? I toppen av bakken etter statoilen ved Siba i retning Lørenskog. Høres ut som meg det! Om lysa var gule, bilen trenger en vask, og bakskjerm trenger bytting, så er det meg! Stemmer nok bra det. Tror du kjører på svarte felger også? Prøvde sånn halvveis å få kontakt med deg, passerte deg på venstre siden. Men du var sikkert mer opptatt av å sjekke om det kom noen taxier på høyre side da du skulle legge deg inn
SofaKingFresh Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Oh how I love this thread! Noen liker gult, andre liker ettermontert xenon uten linselykter. Fleste kjører originalt. Get it? Bra. La det fortsette sånn. Folk har forskjellige smaker, og det er BRA.
KristianF Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Bytta til gule pærer i Golfen min fordi jeg liker utseendet på gule lys, men da jeg kjørte hjem i snøkava idag fann jeg ut at det faktisk har noe for seg.. Gul gir en mye bedre kontrast på snø enn hvite pærer
Anbefalte innlegg