SofaKingFresh Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Hvilken, Mikael? Min har og 170 Veldig LADA igrunn.
Fredrik 90 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Beklager, men du er en skikkelig kuk. Bilen din har 170 hestekrefter, en vanvittig forskjell ned til strikkmotoren hans! Jo takk! Vi er sikkert litt like vi to da! Litt useriøse tilstander må man vel kunne unne seg i en slik tråd! A6en min har 177 hk, en god del mer dreimoment, mer sylindervolum og riktig antall sylindre men det er likegyldig i denne sammenheng!
AndreasBr Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Audi.. Det er en annen ting jeg irriteer meg grønt over.. Mange utlendinger som kjører det også ass, men audieiere tror liksom de eier gata fordi de har en audi.. Du kan polere bilen din så MYE du vil, det er FORTSATT en audi (Faen en jeg kjenner ble pissed når jeg det til han ) Men nok om det!
R Andersen Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Da avslutter vi tullpratet, og går tilbake til å diskutere gule lykter. Klarer dere ikke det, så blir tråden stengt.
Ballder Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Da avslutter vi tullpratet, og går tilbake til å diskutere gule lykter. Klarer dere ikke det, så blir tråden stengt. Kjedelig type du'a..
Fredrik 90 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Jess, for jeg kjøpte den bilen splitter ny, og valgte den minste motoren vettu. Og jeg snakka om på snø. Og les den siste linja for meg EN GANG TIL. Som jeg skreiv. Fredrik, hva du syntes jeg gjør med min bil kunne jeg ikke brydd meg noe mindre om. Faktisk, jeg driter i det så mye at om jeg hadde sitti på månen, og driti ned mot jorda, ville ikke kabelen tatt slutt, før den hadde entra jordas atmosfære. Jeg kjøpte en 320i, for den hadde det jeg trengte, og var i min prisklasse. Motoren er sprekt nok for min bruk, og skal jeg kjøre fort, ja, da får jeg finne på noe annet lurt. Ta et fly eller noe. Jeg hadde gått for en M3 hadde jeg hatt pengene. Eller gjerne en 335. Så ikke begynn å snakk om motorstørrelse og hva jeg skal gjøre med min bil. Jeg har aldri hatt noe imot deg, faktisk, så syntes jeg de innleggene du har hatt, har vært knall. Men nå mista du min respekt. Snakkas. Ser jeg treffer en del ømme punketer her! Neida! ikke meningen å være ufin mot deg sofakonge! Jeg hadde aldri kjøpt en E92 uten sekser(eller annen BMW for den saks skyld, derfor kjører jeg Audi med V6er) Jeg respekterer selvsagt at du har andre behov enn meg når det kommer til bil, det er jo i bunn og grunn det denne tråden handler om! Smak og behag Du jekka deg litt for mye opp her i stad og siden dette er en såpass useriøs tråd nå så så jeg ingen hindring i å komme med ett litt småkvikt svar tilbake, men så oppfattet du beklaglig vis ikke den lille ironiske tonen! Greit nok at du har mista respekten for meg, nå er jeg i utgangspunktet ikke her for å få respekt! Men det er ok nok Audi.. Det er en annen ting jeg irriteer meg grønt over.. Mange utlendinger som kjører det også ass, men audieiere tror liksom de eier gata fordi de har en audi..Du kan polere bilen din så MYE du vil, det er FORTSATT en audi (Faen en jeg kjenner ble pissed når jeg det til han ) Jeg tror ikke jeg eier gata Mener det er Statens eiendom altså Og Audien min polerer jeg ofte, og du for en fin Audi den blir da
///Naitsirk Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 For en gjeng Ikke rart folk med kompetanse forsvinner en etter en fra dette forumet. Er snart bare tulletråd-spesialister igjen...
tonyku Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Sierra blei faktisk levert med gule grøftelys som ekstrautstyr mellom 89 og 93 bare for å nevne noe om gule lykter :P
Morty999 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 det har ALDRI jeg hørt.. og jeg har kjørt di skitbila i mange år
sammigun Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Har 6000 i fjernlys og grøft Er du virkelig så tett i hue at du kjører med xenon i kurvelysa????
Ostnes Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Sålenge jeg slipper å bli kjørt av deg, så kan du gjøre hva du vil Greit at jeg er bi ass, men jeg tar ikke hvem som helst Så du er bifil, fra Bærum og liker neonlys? Er dette deg?
Lyktestolpe Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Gule lykter er noe jeg egentlig ikke liker noe særlig. Ser så gammelt og trist ut. Men etter å ha sett på noen av bildene her, ser jeg at det jammen er mulig å få gule lykter til å bli ganske så stilig (:
Anbefalte innlegg