Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Vår Lille på 6mnd har netopp fått sin første bil. Splitter ny, men tok ikke lang tid før det måtte mekkes på den.
mrmpower Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 hehe se her ja bare positivt og starte tilig
Hansh Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Viktig å begynne tidlig ja! Selv kjøpte vi en slik trøbil som dette til vår datter til jul i fjor (hun hadde akkurat blitt 3 år da). En ganske stor, seriøs og solid sak i veldimensjonert stål, med finesser som pedalbrems, luftfylte dekk og regulerbart sete og ratt. Det morsomste med denne er egentlig at den er som en magnet på fedre som lurer på hvor den er kjøpt og slik.
Gjest Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Viktig å begynne tidlig ja!Selv kjøpte vi en slik trøbil som dette til vår datter til jul i fjor (hun hadde akkurat blitt 3 år da). En ganske stor, seriøs og solid sak i veldimensjonert stål, med finesser som pedalbrems, luftfylte dekk og regulerbart sete og ratt. Det morsomste med denne er egentlig at den er som en magnet på fedre som lurer på hvor den er kjøpt og slik. Hehe.. hvor har du kjøpt den da?
Reset Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 dere har jo feil merke! Sånn skal jeg kjøpe til ungen min også, når jeg en gang får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå