snymann Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Jeg har et lite problem med å få løsnet webastoen i min E39, skrur av alt av slanger, skruer som jeg kommer til men webastoen henger enda godt fast.. lurer på om det kan være noe "triks i ludo" for å få den løsnet.. virker som noe mellom torpedoveggen å webastoen holder den igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Er vel ikke gjennomgående skruer\bolter på Webasto? vet Eberspracher har noen teite gjennomgående fester.. Du får ikke sett på andre siden av torpedoveggen? Regner ikke med det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Mener at noen sa engang at det var noe gummifeste/oppheng som gjorde at den satt fast. Vet ikke noe mer spennende enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Send meg e-post så skal jeg sende deleliste og installsjonmanual fra websto....fant noe da jeg leter etter andre problemet, "sette inn selv" på e61" 2005 model Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Den er festet med to skruer fra undersiden (som du sikkert har løsnet) også står den på gummiringer i bakkant. Når du har løsnet skruene er det bare å presse webastoen innover (mener det var innover) også skal den løsne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snymann Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2010 okei, ja hadde ute de 2 skruene under. prøvde litt å presse webastoen litt alle veier uten hell, men kan ta et nytt forsøk når jeg kommer i land.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Send meg e-post så skal jeg sende deleliste og installsjonmanual fra websto....fant noe da jeg leter etter andre problemet, "sette inn selv" på e61" 2005 model Denne trenger jeg kan du maile meg den? siduca@online.no på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav_64 Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Send meg e-post så skal jeg sende deleliste og installsjonmanual fra websto....fant noe da jeg leter etter andre problemet, "sette inn selv" på e61" 2005 model Legg det på forumet da vel. Det kan sikkert være flere som har nytte av det. okei, ja hadde ute de 2 skruene under. prøvde litt å presse webastoen litt alle veier uten hell, men kan ta et nytt forsøk når jeg kommer i land.. På min bil (E39 530i) er det sånn: Demonter eksosen. Demonter og plugg igjen drivstoffslangen med f. eks en rund skrutrekker og en slangeklemme. Koble fra kjølevæskeslangene og sett inn et rør i kretsen så unngår du at for mye renner av, samtidig som bilen blir kjørbar mens Webastoen er ute. Koble fra de to kontaktene. Ta ut de to boltene som holder braketten i underkant. Tilt fram Webastoen i underkant, den henger i overkant som et topphengslet vindu, med to ståltapper i gummiforinger. Dra den til venstre (sett forfra og bakover) ca 3 cm, og den er løs. WD40 på ståltappene gjør det enklere å få den på plass igjen, gummiforingene er trange. Dette gjorde jeg uten tilgang til guide, men det funka for meg I motsetning til Webastoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Hei - hvordan legge ut pdf filer på forumet? Skulle gjerne gjort det:) Det finnes veldig mye info som en kommer over som andre spør etter!! : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav_64 Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Du kan lagre pdf-filer eller annet på en webside á la Photobucket for bilder, f.eks. på mediafire.com. Lag en konto så råder du selv over innholdet. Link så dit (til linken på dokumentet) i posten, og så må leserne klikke på linken for å se innholdet på vanlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 http://www.2shared.com/document/Dnjk32H ... ng_co.html Ladt ned linken er nede til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Laget konto på mediafire.com...Kommer info snart med info med link til min side med bimmers innhold only! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 http://www.mediafire.com/?d5s74ui0vs47u Dette er linken med info om webasto. Flere filer med forskjellig språk. Kan noen teste den? Jeg kommer bare inn som meg selv....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Fungerer ypperlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Takk Otis:) Håper dennevinteren blir en varm bmw:) til alle:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå