LiveFree Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2011 Pen bil! Har du byttet pærer i ringene, eller er det bare bildet som får de til å se så hvite ut?Er ikke helt med på utbytting av org.spiller, men det er på ingen måte opp til meg Byttet pærene ja, så det er hvite LED pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Lurer litt på å teste det ut selv også, Hvor kjøpte du pærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Lurer litt på å teste det ut selv også, Hvor kjøpte du pærene? MÅ jo hvite LED i ringene og xenonlook i fangeren. De ble kjøpt på GS bildeler om jeg ikke tar helt feil, men får jo kjøpt de på mange andre nettbutikker også. Det gir bilen et sykt løft! Synes nå jeg Kan ta noen bilder i mørket etterpå, så får du se hvordan det ser ut da! Helt rått lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Et par bilder av anlegget baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Hvite LED i ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Gratulerer med ny bil. Fargen er jo nydelig. Hva er planen fremover?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Det var ganske fint hvitt lys i de ringene ja! Hvitt lys i tåkelys trenger jeg ikke å bekymre meg for, da Performance fangeren ikke har tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Gratulerer med ny bil. Fargen er jo nydelig. Hva er planen fremover?? Takker! Planen er nok 19" og soting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Får legge ut et par bilder av 5'ern også med hvite LED og xenonlook mens vi snakker om det 520i E60: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Da har jeg byttet lyktene. FØR: ETTER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Gratulerer med flott bil. Blackline baklamper tar seg veldig bra ut! PS:snur du basskassa rundt slik at subben står bakover får du trolig bedre lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Da fungerer knappene på rattet! Greit at de fungerer når man først har de der, sammen med den nye spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Baby got back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 peen bi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå