Jan Tore Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Det virker ikke som om de har tatt lærdom av det, desverre. Synes ikke 679,- var spesielt dyrt for LED pærer til angel eyes. Betalte selv over 800,- for dem hos Bimmian. Tja, kom de i gullforgyllt eske da, eller? 679,- gir meg en følelse av at produktet kommer med produktbeskrivelse, et VAREMERKE og ikke minst seriøs garanti i ettertid (ikke minst innenfor de magiske 14 første dagene). Du får LED-pærer alt fra 250,- til 600,- på eBay, men da har du bestillt fra HongKong, og forventningene stilles deretter.. ..etter min mening i allefall De er fra WeissLicht, som skal være et meget bra merke.. Uansett, jeg skal holde meg on-topic. Jeg kjøpte tidligere CarSoft fra Bilkabel.com, og kan ikke si meg annet enn fornøyd.
Aquarius Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Har også kjøpt CarSoft her uten problemer - men skulle vel egentlig være vanskelig å rote til en så enkel bestilling. Det er først når reklamasjonene kommer en ser seriøsiteten i virksomheten. Ser ut som det er flere som har et litt anstrengt forhold til den ellers så serviceinnstilte Fredrik. Har lagt ut info om e-post problemer på hjemmesiden nå. Kanskje litt påfallende at en "web-fyr" stadig har så mye tekniske problemer med e-posten ? Bilkabel.com er medlem også på dette forumet, så han kunne vel kanskje bidra med en lipen post
aottesen Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Dette firmaet virker bare mer og mer useriøst for hvert innlegg jeg leser. At de klarer å levere varene raskt, er jo fordi de akkurat har fått pengene sine. Det er ingen problem for meg i min jobb i et elektronikk-varehus å levere varene raskt heller, men når du som kunde kommer igjen med en vare som er defekt, så nytter det ikke for meg å stenge butikken og late som om jeg ikke finnes, bare fordi en service koster penger. I så tilfelle, tenker jeg at konkurrentene hadde stått på dørstokken over gaten og gnidd seg i hendene. At en noen klarer å stable en internettbutikk på beina men ikke klarer å bruke en decent epost-leverandør, er vel like sansynlig som at en bilmekaniker ikke vet hvor man fyller på olje.. Det får bli et brev til Forbrukerrådet tenker jeg.. Håper så mange som mulig av dere som har hatt problemer tar kontakt med de, så de får litt press på seg.
aottesen Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Da er saken klaget inn til Forbrukerrådet og til PayPal, så får vi se hva som skjer. Håper det ikke blir flere som går i fella hos Bilkabel. Det er faktisk opprettet en Facebook-gruppe hvor folk klager på Bilkabel, samt at selskapet får mye pepper på ymse VAG-forum, samt bilforum.no. Så vi er nok ikke alene om å være misfornøyd med servicen.
Telcontar Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Hvis jeg ikke vil handle disse pærene på ebay, så er vel GS Bildeler best alternativet?
Otis Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Tror nok det. De pærene fra GS virker kjempefint.
Stoppie_Master Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Mekonomen her på stjørdal har gode priser på forskjellige pærer, med og uten ekstra motstand Mye av pærene som de har rundt om, feks på GS og slikt, de får man jo vanvittig mye billigere hvis man bare vil... Har selv bestilt en hel del, og ser ikke forskjellen. Men er det ikke slik alle vil ha det, putte mest mulig peng i sin egen lomme. Som lite og nyoppstartet firma så kan man jo mange ganger klare å rote litt før man blir skikkelig profesjonell. Men han her karen virker jo bare useriøs, og da hjelper jo det ikke mye. Skal han fortsette så må han pinade ta seg hardt i nakken. Slik ser jeg det i skrivende stund.
aottesen Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Ser at både dioder.no, Mekonomen og GS selger LED-pærer til angeleyes. Dette sjekket jeg også grundig opp i før jeg bestillte hos Bilkabel. Hovedgrunnen til at jeg valgte Bilkabel, var fordi han/de hadde flere typer: 3w og 5w. Felles for alle andre, er at de bare selger "LED Angeleyes", uten å nevne watt-styrken. Men, ja. Alle kan ha oppstartsproblemer. Men sånn jeg ser det, så er dette selskapet registrert tilbake i 2007. På tre år bør man klare å stable en rimelig grei rutine på beina. Hvis ikke, og klagene flagrer rundt øra, så burde man gjerne vurdere et annet yrke.
tobiasw Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Seriøst? Du har purret på han i snart ett år, uten å vinne frem?Og i mellomtiden, har han bare fortsatt salg til intetanende kunder uten å bry seg? Ja, det stemmer! Han har bare nektet å svare, og jeg har sendt han flere mailer. Ja, det virker som at han fortsatt bare selger. Men det ser ut til at det skjer lite i butikken hans om dagen, for det er lite oppdateringer på nettsiden hans.
aottesen Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Tja, den er i allefall i live, ettersom han klarer å levere varer på 2 dager (er jo raskere enn Komplett!) Dessuten er det gjort oppdateringer på Tilbudssidene.
aottesen Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Da er forbrukerrådet på saken. Var visst ikke bare jeg som hadde klaget gitt!
vågen89 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Har sjølv bestilt carsoft fra bilkabel.com bestilte i oppkrav då eg ikkje forskudsbetale ukjente aktører. problemet var at eg aldri fekk det i posten, eneste eg fekk var ein rekning 4 veke etterpå, på uhentet pakke :s har sjølv snakka me posten, å da har ikkje vert sendt noke til meg. har prøvd å fått fatt i han som drive detta uten hell... kan vertfall garantera at rekningen ikkje blir betalt å heller aldrig meir handling der!
aottesen Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 ...and the list keeps growing! Virker dønn seriøst dette selskapet.
Steffen89 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 jeg har også vært borti det der at noen pærer ikke lyser helt lik nøyanse, men det har stortsett vært i starten, gått seg til litt etterhvert.. jeg kjøpte ringer emd led ifra gs, det har funket skikkelig bra.. 400 kroner tror jeg at jeg fikk dem for... var da innom for reklamasjon på felger, men det er skikkelig service butikk.. ellers har troll tuning endel belysning, alt utenom ae ringene mine er derifra.. har hørt noen snakke om at han er treg, men jeg har ikke opplevd det ennå.. jeg bor selv i hønefoss da.. har bytta fanger også nå da..
Dr. J Skrevet Januar 22, 2011 Skrevet Januar 22, 2011 Bestilte noen skiltlys for snart en mnd siden, har ikke hørt noe. Prøver å sende mail og å ringe de, men aldri noe svar. På den siste mailen skrev jeg at jeg komme til å skrive til diverse aviser at folk bør holde seg unna denne "klovnesjappa". Vi bør få lagt denne butikken ned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå