roveen Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Hei. Jeg skulle prøve å sette på hengerfeste på bilen her en dag. Er det ikke bare å vri på det hjulet for så å trykke hengerfestet opp under bilen? Jeg fikk det ikke til, det virker som om disse "kulene" som skal låse det fast ikke vil gå helt inn slik at det kan presses på plass. Ser det er en liten fjærbelastet knapp også på hengerfestet. Men det har ingen betydning om jeg trykker den inn eller ikke. Er det bare meg som er dum, eller er det mest sannsynlig noe feil med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Er ikke fryst eller noe? Fattern satt på sitt på sin E60 her om dagne før han solgte den, gikk smud det :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Etter det jeg mener å huske skal du dra hjulet litt ut før du så dreier det rundt ca 180 grader. Da skal hjulet sette seg fast. Da er det bare å kjøre kroken inn i festet. Den fjærbelasta knappen du refererer til er den som skal slippe hjulet ut av låst posisjon slik at kroken fester seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roveen Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Etter det jeg mener å huske skal du dra hjulet litt ut før du så dreier det rundt ca 180 grader. Da skal hjulet sette seg fast. Da er det bare å kjøre kroken inn i festet. Den fjærbelasta knappen du refererer til er den som skal slippe hjulet ut av låst posisjon slik at kroken fester seg. Ok, takk for svar! Skal prøve dette! Den var ikke fryst vertfall da bilen sto inne på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 I tillegg til at det å trekke ut hjulet og vri er litt knotete, så kan det komme møkk opp i festet hvis du har mistet lokket som skal dekke til åpningen når kroken ikke er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roveen Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Joda lokket er montert! Jeg fikk det til nå, hadde bare litt dårlig tid første gang jeg prøvde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå