Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Det går fint Leif, det er bare bra å se andre sine erfaringer.

Jeg fikk besøk av ikke mindre enn to trivelige Haugesundere i går (RWD-kid og i2000), som kom med rulle til meg - tusen takk til dere!! Så da blir det å finne frem varmluftspistol i kveld, og få dempet litt i kupèen. Skal bli herlig å bli kvitt litt av den veistøyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg pakke og sende slike m5 stag oppover jeg da ivar, nå som alt er i orden :)

Gratulerer så mye, var godt å lese resultatet :)

\:D/

Gode greier, så slipper jeg å montere inn og ut på de andre ;)

Beklager off topic, men oppover? :roll:

Haugalandet ligger hakket lengre sør enn Oslo/Akershus. :)

Vi er nok litt sør ja, men det viktigste er vel at vi er på rette siden av landet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Da regner jeg med at du skal på Right On i Haugesund 12.mai? :D Kan være du får din første pokal med bilen der? ;)

Right On 12 mai låg tidligere i planen, men den dagen har jeg selvsagt konfirmasjon her i huset....

Så den utgår. Jeg skal prøve å få til treffet på Amanda 28 april, og samt Jærdagen 1 mai.

Ang pokaler, så føler jeg at forventningene skrus litt for mye opp. Bilen min er bra, ingen tvil om det. Men satt sammen med andre biler som er gnikket ihjel, så kommer jeg til kort. Min bil er skikkelig sammenskrudd, med mye nye deler osv. Men en sånn ren utstillingsfinish er det ikke, jeg vil ikke ha det - rett og slett fordi at jeg ikke har verken tolmodighet til å dille med det eller kunnskapen/lysta til å holde det silkestrøkent hele veien. Bilen skal jo brukes, og jeg kan ikke bare gå med gnikkefille... Men at den kommer til å sanke en pokal i rett forsamling, det håper jeg jo på... Helt klart...

Prøvde å få ut skilter i dag, men det skulle jo være lettere sagt enn gjort...

Køen var lengre enn Glomma, og bemanningen var jo som normalt - lav...:

6di0isrw0ssgpm23u2xp.jpg

Helvete, droppet lunchen i dag for å bare hente skiltene.

Enkelt? Ehh, nei...

Når jeg endelig kom til skranken, skulle jeg bare registrere og få skiltene med meg.

Neida...

Datasystemet hadde jo ikke fanget opp at det var tatt EU-kontroll på bilen. Utav køen, raste bort til bilverkstedet andre enden av bilen, ny utskrift og tilbake i ny kø...

Satan... Enda lenger kø, og EN kjerring i skranken bare plutselig.

Når jeg så kom til skranken, igjen, var det en ny kjerring jeg ikke har sett før.

Hun begynte å legge inn diverse, og rett før hun var klar så sa jeg at hun måtte huske å legge inn nytt skiltnummer som jeg allerede hadde fått tildelt.

Og hun måtte plutselig vite HVORFOR jeg ikke ville ha JauJau (RF) skilt. Selv om det var en selvsigelse for meg, så sa jeg at det kun var "fordi"... Tenkte at kanskje å snakke slik som ungene mine gjør, så forstår hun det nok. Og det gjorde hun da. Men hun trodde ikke det var lov. Jeg visste at det var lov, så det nytter ikke å tro. Det gjør en jo bare i kirken, og der går vi kun ved ytterste nødvendighet.

Men kjerringa ga seg jo ikke. Hun fant ikke regelverket på EDB-maskinen sin, og da var jo alt vanskelig.

Ting var bedre før:

5t6irx318hscuwzsxjv7.jpg

Tiden gikk, og det utartet seg en helsikes krangel inne på bakrommet hos BT (uten meg heldigvis) - og det endte jo i at sjefskjerringa som satt bak i en bås la ned veto.

No can do....

Ved uvitenhet er jo det å si nei den enkleste vei å gå.

Dette tok jo sånn ca 2 timer. Idioter,,, Nå hadde jeg endelig funnet en frøken som var på min side, men jaggu meg så ble hun direkte overkjørt av den møkkakjerringa som skulle ha rett...

ZZ-skiltene mine låg jo der, rett foran meg. Men neida, nå måtte RF-skilt bestilles inn. Så det tar jo sine 1-3 dager.

Så bildet av E28en med skilt som jeg hadde gledet meg til å få, uteble med glans....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det overasker meg ikke at BT nok en gang klarer å kødde det til....

Sist jeg var på BT i Molde sto vi 12 - 13 stk i kø, men det eneste hun bak skranken var opptatt av var å mase på sjefen sin om å få gå til lunsj. Å ja, det var bare hun som satt der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...