Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Blir rett og slett sjokka og sinnsykt imponert av både e28'n og e21'n! :D

Har kun sett e28'n på treff og sånn, men ante ikke at denne har blitt totalrestaurert. Rett og slett imponerendes at du har fått til så bra arbeid:)

Hadde en e21 peter's cab tidligere jeg også, men så ikke verdien i å begynne restaurering på den, desverre. Nå står jeg med to e21 323'er.

Den ene er under restaurering og den andre blir det banebil av visst jeg ikke får byttet den i en annen e21 enn 323 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Man kan vel si det slik at tråden ikke lengere er en prosjekt tråd men heller en "show off" tråd for bilen :)

 

Det neste prosjektet kan jo være å ringe Lator.no og bestille noen skikkelige skilt.

Bortsett fra det er jo bilen helt fantastisk :)

Endret av DieselVegard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det neste prosjektet kan jo være å ringe Lator.no og bestille noen skikkelige skilt.

Bortsett fra det er jo bilen helt fantastisk :)

 

Jeg har hørt det med de skiltene sånn ca mange ganger ja. Men neitakk. De skiltene hadde ikke passet til utseende på bilen min. Fargen og de blanke listene gjør at jeg liker de nye skiltene best. Så å bytte skilter er helt uaktuellt. Jeg skulle før satt på orange blinkere foran før det, for å si det slik ;) Men takker for det at du liker bilen min da, den er på sin tredje sesong, og da er det morro at folk fortsatt liker bilen min. Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg og madammen var nå på besøk en tur på GS-treffet i Bud, det var en hyggelig tur med 6 ferjer for å komme til campingplassen i Molde. Fikk kombinert turen med både biltreff og litt voksenkos uten unger...

 

Her er bilen klar for tur:

 

 

post-38754-0-93582700-1436299845_thumb.p 

 

 

Et fint treff, med både sol, regn og en tur på atlanterhavsveien...

 

 

post-38754-0-11311300-1436299837_thumb.j

 

 

Jaggumeg fikk jeg en pokal i bagasjen også... Glede :) Beste Oldtimer, meget fornøyd med det :)

 

 

post-38754-0-14842900-1436299821_thumb.j

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du planer om å fortsette å dra på treff med denne, tror jeg det er like greit å lage seg en STOOOR pokal hylle!

For denne fortjener pokal uansett hvor den møter opp.. Drømmebil.

 

Stefaren til en kompis av meg hadde en slik i blå når vi var sånn 12-15år kommer aldri til å glemme turen i den bilen...

Den avgikk desverre med døden etter en brann, stod under pressening i mange år..

Var ombygget fra en M535 og en vraket B7 turbo opprinelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Tyggern... 

 

Jeg kommer til å dra på treff mange ganger med denne, ingen tvil om det. Men det er tredje sesongen på hell nå, så den begynner nok å bli et litt for vanlig og kjent syn den bilen nå rundt om. Så utvidelse av pokalhylla trengs nok ikke, jeg satser heller på å være fornøyd med den samlinga med pokaler jeg allerede har fått på den... Er veldig fornøyd og stolt over de jeg har fått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

DER var denne også ja! Så denne på bud, falt pladask for den med en gang! Stor hyllest til deg for å ha ordnet slik en flott bil! :) (BareLittMisunnelig...)

 

Takk for det. :)

 

Jeg har ca ingen bilder fra GS-treffet, men har ett fra siste E30Meet som Jørgen tok..

 

 

post-38754-0-36697000-1439467493_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...