Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Her slipes og sparkles det til den store gullmedalje ser jeg! :)

Det virker jo positivt at de ordner med det som de finner av "feil" rundtom og ikke bare får på noe lakk sånn helt uten videre. Er det strukturmasse de har lagt på bakblekket? Har jobbet et par år som billakkerer selv så syns det er litt morsomt å se igjen slikt arbeid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker det jeg ser ! :) er bare å ta seg go tid :) angrer iallefall ikke på det til slutt! :)

Tid har jeg muligens "nok" av, sesongen er jo kjørt for min del uansett... Eneste E28-låvens treff på Sola som kunne vært en mulighet...

Tussler riktig vei her nå ja. 8) Skal bli moro å se den med lakk! Håper du enda bruker litt tid på å få den ferdig, slik at vi fortsatt kan kose oss med interessant lesing :oops:

Ja, det blir spennende å se den i én farge.. Updates kommer som alltid. ;)

Det er bare positivt at han er nøye og litt forsiktig, en skikkelig lakkjobb er alltid verdt sine kroner :)

Stå på du :) gjør at andre også har lyst til og jobbe litt ;)

Håper at han er nøyen, det er lett å gå fort i svingene - men spørs vel hvor nøyen han gidder å være mtp at det er en gammel byttejobb som han nå må "betale ut"....

Her slipes og sparkles det til den store gullmedalje ser jeg! :)

Det virker jo positivt at de ordner med det som de finner av "feil" rundtom og ikke bare får på noe lakk sånn helt uten videre. Er det strukturmasse de har lagt på bakblekket? Har jobbet et par år som billakkerer selv så syns det er litt morsomt å se igjen slikt arbeid. :)

Ja, jeg la Wurth sin strukturmasse bak der. Det er originalt med overlakkerbart kitt der, men jeg sprøytet på strukturmasse med en sånn "spesialsprøyte" som jeg har. Ser bra ut med den form for påføring synes jeg.

Er ikke kjedelige bilder dette! Ser bra ut! :)

Ikke kjedelig? JEG synes ikke det (siden det er min bil, hehe..), men er vel ikke sååå givende for allmenheten.

Ser veldig bra ut! Blir morro å sjå kalla bil :)

Takk, bra å høre!

Blokk På vei:)

Good shit! Takk skal du ha, nå kan det bli blokkbytte i løpet av høsten/vinter. Blir nok til å komplettere bilen før jeg begynner på den jobben der, trenger litt motivasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte prosjekt Pedi. :-)

Du kjenner/jobbar vell ikkje med ein som har NM-rekord i markløft i sin klasse vell?

Halvard Seim fra Årdalstangen du tenker på?

Jeg jobbet en tur sammen med han på Gullfaks B i påsken ellerno... Han er automatiker (eller var han elektriker?), men gikk sammen med meg på instrument den turen... Trivelig kar det.

[ Bilde ]

Stemmer det ja.

Han hadde berre gode ord å sei om deg og. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det ja.

Han hadde berre gode ord å sei om deg og. :-)

Det var nå bra da. Vi hadde det morro i lag på jobb vi, slet oss ikke akkurat ut den turen - men LITT fikk vi da gjort ;)

Han var jo litt BMW-gutt han også, så det var jo greit (selv om jeg nok maste hull i hodet på han om BMW da)... Eneste han var en jævel på å fyre meg opp med den KinderEgg-BMWen som kjerringa har - det synes han var fantastisk morro ;)

For et jobb.. Er helt ordløs :mrgreen:

8)

Som om du klarer å vente med og begynne på den blokka til vintern. Gir deg ut september jeg, så tipper jeg denne bilen er kjørbar igjen.

Flott stykke arbeid som alltid! :)

Mjaaa... DET var litt liten frist, jeg skal to turer i Nordsjøen innen utgang av september, samt en helg i bryllup innimellom der - så du kunne vært snill med meg og sagt innen utgangen av november heller (for i tillegg begynner jeg jo i ny jobb 1. oktober, og da går det nok litt tid vekk der også..) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om du klarer å vente med og begynne på den blokka til vintern. Gir deg ut september jeg, så tipper jeg denne bilen er kjørbar igjen.

Flott stykke arbeid som alltid! :)

Mjaaa... DET var litt liten frist, jeg skal to turer i Nordsjøen innen utgang av september, samt en helg i bryllup innimellom der - så du kunne vært snill med meg og sagt innen utgangen av november heller (for i tillegg begynner jeg jo i ny jobb 1. oktober, og da går det nok litt tid vekk der også..) ;)

Greit, grunnet situasjonen skal du få ut November :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra dette:) følger med hvert inlegg som blir skrevet i all stillhet:) gleder meg til og se den med lakk og er spent på de blanke listene. gleder meg til jeg har kommet så langt med min sedan jeg:P mange år til sikkert men;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...