Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Konge!! Men jeg må få speila av deg og lakke foten svart. :)

Ja, det er bare montert med en skrue faktisk - for å vise kontrasten Sepang/blank svart.

Blir nok best med svart fot ja...

Men blanke lister ble helt knall det, så det ble en suksess her i gården iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG, dette var bare morro og se etter jeg har vært på ferie, at du har fått lakka den og begynt og montere :) fargen ser hvertfall rimelig fin ut på e28, må nesten trille den ut når du har fått i ruter og litt mer så vi får se den skikkelig :) gleder meg hvertfall over at du har kommet igang igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en detalj som jeg er sikker på vil bli forbigått av allmenheten. Min mening er at detaljer (i de alle fleste sammenhenger) som ser ut som de er "meant to be, and belong there" blir ikke lagt merke til. I første omgang, for det ser ikke ut som at det er gjort noe med detaljen. Tenk dere scenarioet to svarte helt like biler: den ene har rosa striper på siden og grønne stålfelger, mens den andre har en tynn sølv stripe langs bilen og sølvfargede felger av et dyrt merke som står til bilen. Bilen som det blir lagt merke til i første omgang (og gjerne andre for den del..) er den med kontrastene, mens den med skikkelige felger og en diskré stripe ikke blir lagt merke til før en ser etter... Slik vil jeg ha det. Ikke noe som skriker etter oppmerksomhet og folkemasser, heller de som har litt lidenskap for og kunnskap om BMW.

Du klarer å sette perfekte ord på en hard sannhet! Tror nok ikke du kommer til å ha noe problem med å nå frem til folket med over snittet kunnskap og interesse om BMW!

Men alt i alt, jeg setter umåtelig pris på tilbakemeldingene som kommer her. Det tyder jo på at min gambling på fargevalg gjerne kan være det eneste rette. Hvis noen ikke liker fargen (eller annet arbeid som jeg gjør selvsagt) så håper jeg at noen gir beskjed. For jeg har gjennom 118 sider her sluppet den direkte hets som mange andre har fått inne på forumet her, eneste som jeg kommer på at det har vært negative kommentarer om - er fargen på understellet på bilen. Jeg ønsker gjerne kritikk, for det tas ikke negativt med konstruktiv kritikk - det er bare positivt.

Den direkte hetsen har du nok sluppet fordi du hele veien har gjennomført alt du har gjort med yderst stor nøyaktighet! Du holder deg også til den orginale røde tråden, noe som kanskje gir mere gode tilbakemeldinger enn om du skal gå mange egne veier med både utseende inni og utvendig av bilen. Videre gjør du alt med gode forklaringer, og viser godt hva du gjør av arbeid med bilder og god tekst. Dette er i alle fall for meg, og sikkert de hundrevis av andre som leser tråden, meget gøy og følge med på, da man liksom blir dratt inn i det du gjør med bilen!

Du har jo gått bilen i sømene, så dette er jo på god tur til å bli en "nybil"!

Gratulerer med flott fargevalg, og kos deg videre med montering av koldtbord og div andre retter du måtte servere fremover! :applause:

Og en liten ting til: Blanksvarte lister tror jeg blir spenstig 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen: Takk for dine fine ord, du skal vite at jeg setter pris på slike kommentarer!

Helt konge!!

Skeptisk, enten hele speilet i sort eller slik som det er :)

Skal ikke si meg uenig, for jeg har vært akkurat DER jeg også. Men min gode venn 840Loaded tipset meg om å ha foten svart blank, og skeptikeren i meg våknet umiddelbart. Men jeg har sett det for meg nå, og tror det kan se bra ut på denne bilen faktisk. Så jeg har sagt meg villig til å prøve noe nytt denne gang, for som jeg har sagt hele veien i denne tråden: Jeg er åpen for innspill.

Åååå dette liker jeg, du får score deg noen husmorspoeng ( ta litt oppvask eller noe ) så du har en unnskyldning for å stikke i garasjen i dag og, for jeg vil se mer!

For å si det slik, i dag blir det mange poeng som skal scores. Full husvask+++ til kjerringa kommer hjem fra sjøen. HVIS jeg blir ferdig før klokka 1400 (noe jeg tviler på, jeg skurer jo hver en krok når jeg først setter i gang ;) ), så skal jeg ta meg et par timer og se om jeg får liv i den vindusheismotoren som ikke virker. Derfor vil jeg nok ikke ha noe progress i dag. Kanskje jeg får presset inn noen få timer på dagtid fra onsdag av, du vet nok hvordan det er: når kjerringa kommer hjem har hun nok en liste på tusen ting som skal skje...

ENDELIG, dette var bare morro og se etter jeg har vært på ferie, at du har fått lakka den og begynt og montere :) fargen ser hvertfall rimelig fin ut på e28, må nesten trille den ut når du har fått i ruter og litt mer så vi får se den skikkelig :) gleder meg hvertfall over at du har kommet igang igjen :)

Takk for det Joachim, det er godt å høre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett og lest denne tråden opp og opp igjenn for og se hvor nøyaktig og flink du er og hvor fin bil du får utav dette :applause: En virkelig motivator til en som skal renovere sin gamle e28 m535 med tiden ! Takk for inspirasjon og lykke til videre,fargen din med blanksvart opp mot den ser veldig veldig pent ut i mine øyne vertfall :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett og lest denne tråden opp og opp igjenn for og se hvor nøyaktig og flink du er og hvor fin bil du får utav dette :applause: En virkelig motivator til en som skal renovere sin gamle e28 m535 med tiden ! Takk for inspirasjon og lykke til videre,fargen din med blanksvart opp mot den ser veldig veldig pent ut i mine øyne vertfall :-D

Takk Thomas!

Det er vel gjerne på tide at du setter igang igjen med din? Jeg husker du kjøpte inn haugevis med deler for et par-tre år siden, så du må vel ha hele fjosen full nå?? ;)

Venter fortsatt på oppdateringer på din front også ;)

Dette blir bra! Digger fargen ;)

Takk!

mmmmm, herlige bilder :)

Ja, ikke sant?? Dette gjør stemningen litt lettere kjenner jeg, og bygger litt motivasjon til å bytte motorblokk i høst en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...