Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Lekkeeeert! Går fort i svingene nå. Ferdig med mye "putlearbeid" nå eller? Ingenting er verre enn å bruke fire timer i garasjen på små møkkating, for så å forlate garasjen og føle at dagen har gått bort i omtrent ingenting. Da er det litt greiere å putte inn et ny-trekt skinninteriør :)

Men alt må vel gjøres ;)

Mye putlearbeid er ferdig, endel gjenstår. Det var helt på sin plass å sette setene i nå, ihht monteringsplanen.

Neste skritt er frontrute, låselist for- og bakrute, dørtrekk og takluke, for å få bilen "tett". Etter DET er det igjen masse småputtel igjen... ;)

Var en fin kveld i Retrogarasjen ja :D

Får blod i bamsen av de setene dine altså... :crazy:

Ja, ikke sant? ;) Jeg fant boltene/shimsa til selene bak i dag morges forresten, så de fikk jeg montert på plass også. Alt taktrekk-overskudd er også skåret bort nå, så nå er det snart dags for å smelle takluka i ;)

Fytti katta, dette blir bra! :applause: Er nesten tom for ord jeg!

Takk, det begynner å ligne noe nå ;)

greit at du "setter lista" men dæggern den står høyt nå :)

Liker helheten i arbeidet, alt kommer på plass og sammen til slutt :)

Hehe, tror nok jeg må ut å gnu litt på finishen min igjen når din bil begynner å ta form. Jeg ser for meg et enda bedre resultat enn dette faktisk. Men ja, her kommer alt på plass tilslutt. Men i min egen nøye uttenkte rekkefølge, akkurat slik jeg ser det for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit at du "setter lista" men dæggern den står høyt nå :)

Liker helheten i arbeidet, alt kommer på plass og sammen til slutt :)

Hehe, tror nok jeg må ut å gnu litt på finishen min igjen når din bil begynner å ta form. Jeg ser for meg et enda bedre resultat enn dette faktisk. Men ja, her kommer alt på plass tilslutt. Men i min egen nøye uttenkte rekkefølge, akkurat slik jeg ser det for meg...

hehe, såpass, ja, vi får se hvor det ender, har handlet deler til den store gullmedaljen i sommer.

Er det noe du ikke har fått kjøpt av deler enda? som er av den harde typen og få tak i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja.... Det er jo den skiltramma foran til støtfangeren da... Den står i rest hos dere (+ venstre list støtfanger foran står også i best hos dere, og i rest - men den har jeg fått tak i), men ihht til mine "kilder" så skal den være klar for levering uke 42 fra BMW. Så jeg håper at jeg ikke blir nedprioritert/glemt i GS-systemet, og at den kommer raskest mulig etter uke 42...

Sånn for ellers så tror jeg det begynner å dra seg til nå etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den skal komme i fra BMW i uke 42 ja, følger med på den ;)

Du har en i bestilling du også gjerne? ;)

Jeg kunne faktisk hatt slike frontlykter som du har, men det blir for dyrt desverre...

huff, ja, de var så dyre at det gjorde litt vondt i sjela.

jeg skal nok kjøpe komplett ny frontfanger med all chrome, men først skal alt teknisk sammen og den skal starte :) ( og her går det en del kroner )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk tråd, denne burde stå som oppskrift på hvordan et prosjekt skal gjennomføres steg for steg, her er det mye å lære.

Har selv som mange andre hatt prosjekter med masse ambisjoner som aldri har kommet lengre enn delesalg, bortkastet tid og penger og endt hos høggeren.

Sitter å nyter denne tråden innimellom slagene og gleder meg alltid til fortsettelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...