Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Hvem vil ikke ha Mercedes-lyd når de lukker dørene? Er jo den lyden som er best, uansett bilmerke :) Lite som slår et tungt "thomp" når man lukker dørene.

Eneste problemet med rammeløse dører. Høres ikke bra ut når man lukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå slamra noe merce dører og di har jo en fin lyd men jeg får nesten ryphud når jeg lukker døra på gammelvogna mi, den har jaggu finere lyd en e60en min og det er inger mercer som har gitt meg ryphud enda:-)

Ja jeg er også en særing, det er jeg faktisk helt sikker på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tøft med fin lyd i dørene, men den klooiiiiiiing lyden i dørene på e28 når man lukker dem er litt kul:)
Plingen i e28 dørene skjønner jeg ikke at du vil kvitte deg med. Det og synet av de snasne bakskjermene har jeg gleda meg over mange timer (jadda, vi gærne har det helt greit) :-)

Fint interiør du har fått deg!

At den spjooooiiiing'en er E28, det er jeg smertelig klar over. Jeg har fått endel pepper for det at jeg har isolert den bort, det har jeg. Men jeg står hardnakket på det faktum at jeg bygger bil til meg selv, slik jeg vil ha den. Jeg gleder meg til å kunne stå på et treff og si med stolt mine og rak rygg at det er min bil - Pedi style. Nå er ikke bilen et unikum, men diverse detaljer er det - og DOFFFF-lyden i dørene er jeg meeeeget fornøyd med. Meget godt fornøyd... Noen vil elske bilen, noen vil se på den som en helt grei E28 - mens noen vil nok bare riste på hodet. Og det er jo helt greit, smaken er som baken. Når dagen er over, så er det jo uansett meninger, jeg som kjører den hjem igjen...

Jeg har nå slamra noe merce dører og di har jo en fin lyd men jeg får nesten ryphud når jeg lukker døra på gammelvogna mi, den har jaggu finere lyd en e60en min og det er inger mercer som har gitt meg ryphud enda:-)

Ja jeg er også en særing, det er jeg faktisk helt sikker på :D

Hvilken bil er det du definerer som gammelvogna? E21en?

Jeg har nok aldri fått gåsehud av Merce-dører heller, men har måtte bite i meg at jeg liker lyden på mange av de gamle bilene der. Bildør-lyden som har skuffet meg mest, er X5en jeg hadde. Damn, den var direkte grusom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å sammenligne lyden fra dørene dine og min E21.... Tror ikke det er noe spioooong der. Litt mer overraskende BMW smjok. God gammeldags smjok.

E21 har jo en litt mer typisk metallisk klaskelyd. Er lenge siden jeg hørte lyden i en E21-dør nå, så jeg ser frem til å høre lyden i din bil Lars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...