e30meet Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Da må det jo bare bli E30meet 2013, SATAN som vi gleder oss!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 hehe, var mest retro delen jeg tenkte på da, du som har slik retro-racer Ja, jeg ser den. Kanskje jeg skulle hatt den, og faktisk installert den - for å tviholde på Retrostilen? Er to ting som jeg liker med fremgangen på dette prosjektet:1: Bilen blir utrolig strøken og riktig på alle mulige måter! 2: Jo fortere denne er ferdig, jo fortere kommer endelig e21 prosjektet i gang igjen Takk, gleder meg å høre - for jeg husker deg fra E21-tråden min. Jeg har jo satt datoer for oppstart på E21en utallige ganger, men nå er det ikke å stikke under en stol at E28en blir klar snart - og at det utvilsomt blir E21en etterpå. Så jeg ser virkelig for meg at det kan bli aktuellt å hente Car-O-Liner'n etter sommeren 2013, og spenne opp E21en igjen. Da må det jo bare bli E30meet 2013, SATAN som vi gleder oss!!!!!!!!!! Hehe, morro Dere har fått en bra dose respekterte tilbakemeldinger fra treffene dere har hatt, så det har overbevist meg om at deres treff er et "must-visit" i tillegg til E28-Låvens "gathering 2013" for meg personlig. Elaoken trigget meg litt ang gatebil i mai, men er litt usikker der ennå.... Time will show. Nå som jeg jobber dagskift så er det rimelig sannsynlig at jeg er hjemme (les: ikke bortreist på jobb/ferie) på treffdagen deres, så det skal bli max uflax om det skjærer seg.... Jeg tror faktisk at det kan bli en liten god gjeng fra Sveio/Haugesund/Karmøy som vil på dette treffet, og det hadde vært kult å samlet denne gjengen for å kjøre over fjellet i kolonne. Og det er faktisk noen ganske bra biler i distriktet/vennekretsen rundt her, samt at jeg har nok en god følelse om at Taxibjørn & Co fra E28-Låven har lyst å reise over også. Og det er jo også en kanonfin gruppe entusiaster, som sprer glede og E28-vibber über alles! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Har tittet kjapt innom denne tråden i ny og ne siden første posten kom i 2010 men nå har jo de fleste prosjekt tråder som denne en tendens til og aldri ende med et ferdig produkt. Men nå så jeg jo at du søren meg snart er ferdig så da måtte jeg jo ta en nærmere titt, så nå har jeg sittet i flere timer og lest meg gjennom alle 178 sidene å jeg må si meg mektig imponert over at du har klart og gjennomføre dette i så bra detalj og med så god arbeidsmoral , spesielt med tanke på all motgangen du har hatt all kreds til deg har også vært veldig god motivasjon til og starte og plokke ned E30'en for og totalrestaurere den så snart jeg finner et sted å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Du skulle nesten laget et album av denne tråden, med alle innleggene som du har oppdater med bilder. Sikkert fint å ha på hylla når barnebarna begynner å komme til stede Er vell kanskje en god stund til, men ja du skjønner vell hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gordon Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Du skulle nesten laget et album av denne tråden, med alle innleggene som du har oppdater med bilder. Sikkert fint å ha på hylla når barnebarna begynner å komme til stede Er vell kanskje en god stund til, men ja du skjønner vell hva jeg mener like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 24, 2012 Forfatter Share Skrevet November 24, 2012 Har tittet kjapt innom denne tråden i ny og ne siden første posten kom i 2010 men nå har jo de fleste prosjekt tråder som denne en tendens til og aldri ende med et ferdig produkt. Men nå så jeg jo at du søren meg snart er ferdig så da måtte jeg jo ta en nærmere titt, så nå har jeg sittet i flere timer og lest meg gjennom alle 178 sidene å jeg må si meg mektig imponert over at du har klart og gjennomføre dette i så bra detalj og med så god arbeidsmoral , spesielt med tanke på all motgangen du har hatt all kreds til deg har også vært veldig god motivasjon til og starte og plokke ned E30'en for og totalrestaurere den så snart jeg finner et sted å gjøre det Hehe, joda det går nå på frem, sakte men sikkert... Jeg hadde planer om å dille litt i kveld også - men vet jaggu ikke om jeg gidder. Ble så lat i dag. Men får nå se når kvelden kommer, og kjerringa stikker på byen... Har jo noe smådill som må tas... Er både imponert og takknemlig av/for dere som orker å pløye gjennom haugevis med sider, er jo rene tolmodighetsprøven det derre... Har visstnok motivert flere med denne tråden, og det varmer det blåhvite hjertet til en gammel traver Du skulle nesten laget et album av denne tråden, med alle innleggene som du har oppdater med bilder. Sikkert fint å ha på hylla når barnebarna begynner å komme til stede Er vell kanskje en god stund til, men ja du skjønner vell hva jeg mener Hehe, ja du syns vel det - uten at jeg er heeelt enig i det Nå blir eldstejenta 15 år hvert øyeblikk, så barnebarna kommer nok før E21en er helt klar... Takk for de fine ord, Ståle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Det var da fryktelig lite fremgang på favorittråden min, nå må du få ut fingern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Det var da fryktelig lite fremgang på favorittråden min, nå må du få ut fingern! Enig! Hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Da må det jo bare bli E30meet 2013, SATAN som vi gleder oss!!!!!!!!!! Hehe, morro Dere har fått en bra dose respekterte tilbakemeldinger fra treffene dere har hatt, så det har overbevist meg om at deres treff er et "must-visit" i tillegg til E28-Låvens "gathering 2013" for meg personlig. Elaoken trigget meg litt ang gatebil i mai, men er litt usikker der ennå.... Time will show. Nå som jeg jobber dagskift så er det rimelig sannsynlig at jeg er hjemme (les: ikke bortreist på jobb/ferie) på treffdagen deres, så det skal bli max uflax om det skjærer seg.... Jeg tror faktisk at det kan bli en liten god gjeng fra Sveio/Haugesund/Karmøy som vil på dette treffet, og det hadde vært kult å samlet denne gjengen for å kjøre over fjellet i kolonne. Og det er faktisk noen ganske bra biler i distriktet/vennekretsen rundt her, samt at jeg har nok en god følelse om at Taxibjørn & Co fra E28-Låven har lyst å reise over også. Og det er jo også en kanonfin gruppe entusiaster, som sprer glede og E28-vibber über alles! den kolonne planen til e30meet vil jeg også hive meg på, hadde vert morro å dratt samlet over fjellet var på e30meet i år å kan konstatere at det var et knall treff. desverre ville ikke e30en min være med men satser på at alt skal fungere til neste års treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Det var da fryktelig lite fremgang på favorittråden min, nå må du få ut fingern! Enig! Hahah Hold your horses gutter Jeg har gått i en søt blanding av det å mangle deler, mangle tid og mangle tiltakslyst. I kveld blir det avslappings, for alle penga - men jeg håper jeg kommer meg ut i garasjen i morgen kveld. Så kanskje det kommer en liten update i morgen natt. Kanskje. Men i neste uke må jeg ta meg selv i nakken, og få gjort litt. Målet er å komplettere interiøret i løpet av neste uke. Kanskje det dukker opp griller, speil osv fra lakk snart? Da vil jo det også komme på Venter også i spenning på en som skal slipe ned lakken og polere den opp igjen, men det drøyer jaggu ut det. Litt dumt, for det burde vært gjort for en god stund siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Venter i spenning, 24 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Du skulle nesten laget et album av denne tråden Dette skulle vi fått til, Pedi, interessert? send meg en pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Jeg vet nå ikke helt hvor mye interesse det skulle være for et album egentlig, alle bildene ligger jo her inne - hvis det er noen som lurer lixom. Det jeg på en annen side sett skulle hatt, er en litt kyndig dataperson. Jeg har betalt på et domene (eller hva det nå enn heter) i mange år, og ser jo for meg at jeg kanskje skulle fått opp en web-side snart. Bilen begynner å bli klar nå, og det hadde vært morro å kunne bruke det domenet til noe fornuftig... Noen som vet om den rette til dette? NB! Jeg hadde ikke tenkt å bruke millioner på dette, så en henvisning til noe dyre greier er ikke vits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Hvis du bare ønsker å lage en basic hjemmeside og legge ut bilder og tekst om byggeperioden har du det du trenger i officepakken du garantert har rappa i piratbukta allerede. Ellers finnes det flere gratisprogrammer på den o store www som er greie å bruke. Ganske greit, lærerikt og helt klart kulest å gjøre det selv. Send en mail til de som hoster domenet så forteller de hva du skal gjøre for å laste opp siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Når kommer det jo ann på om du betaler for domene eller webhotel. Om sistnevnte så kan du igrunn gjøre det veldig enkelt med å bruke et wordpress basert system. Det er så enkelt at du bare logger deg inn på pdf serveren fra nettleseren din, laster opp, også konfigurerer hele greiene på nettet. Fantastisk enkelt system. Finnes selvsagt også lignende systemer der ute. Om det skal gjøre litt mer avansert mer fortsatt enkelt så kan du bruke et av de sikkert hundredetusener av gratis nettside templates som ligger der ute, og integrere et online publishing system av eget ønske. Da ved hjelp av f.eks Dreamweaver som er et program jeg har god erfaring med. Begynner å bli en stund siden jeg var borti dette, men det er overraskende enkelt å skape noe som ser ganske så bra ut og fungerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå