Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Njaaa.... Ikke akkurat en update i dag. Gikk sent ut i garasjen for å holde Per Øivind med selskap, og dille litt med min egen innimellom.

Har jo fått gjort noe (ut fra "To-Do-lista mi), men er verken verd å nevne eller å ta bilder av. Så idag er det nesten bare et par bonus-bilde-bump fra Retrogarasjen...

Jeg la en liten fuge mellom hjulbuelistene og bakskjerm - vil jo ikke ha no dritt krypende inn der. Har et MEGET (not..) spennende bilde her:

IMG_0001-1_zpse872f230.jpg

Yayy!!!

Vel, for å avslutte dagen på en god måte - så måtte jeg jo dra igang med noe som jeg har gledet meg til lenge...:

IMG_0006-1_zps7e17ebd0.jpg

Dysleksi-Pedi?

Ikke helt... For de som følger Retrogarasjen på Facebook, så har de jo sett det før. Men kommer allikevel her - siden dette tross alt er tråden om bilen:

Pernezz var vel ikke akkurat heldig med verken lyssetting eller modellen her, men det skal sies om bildet at Alpina-merket er nøye oppmålt og plassert for autentitetens skyld:

IMG_0004-1_zps572451a8.jpg

Da er dette mer morro, ikke sant? Limen her var så gammel, at jeg måtte bruke litt MS-40 for å lime det fast ;)

IMG_0007-1_zps246e4652.jpg

NÅ smiler Pedien igjen!

IMG_0008-1_zps7cdf2e2a.jpg

Fra andre siden...

IMG_0010-1_zps3eaea081.jpg

Slenger på et par til:

IMG_0011-1_zpse956010f.jpg

IMG_0013_zps65d4480c.jpg

Prøvde å leke meg litt med kameraet, men verken jeg eller kamera holder mål, så da ble det slik....

IMG_0014_zps3a6091d8.jpg

Sorry for at det ikke ble en særlig givende update, selv om det var godt å se merkene i posisjon. Fremover nå så vil det desverre skje endel som ikke viser, eller kan tas bilde av. Så vi får se hvordan tråden utvikler seg....

Natti natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har så lyst på denne bilen !!

Såså, du har en flott bilpark - du trenger ikke enda en E28...

kan nesten ikke kalle det en e28, der den står, stakkar... trenger tid og motivasjon for å få klar e24 også vettu... hjelper ikke mye at det var en semitrailer som kutta sving og tok hele sia på 530`n på mandag heller... så blir nok uten bil en måned, minst.... sorry offtopic!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...