Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Takk!

Sitter å funderer på en ting...

Jeg har egentlig lyst til å montere et par originale klistremerker fra BMW i motorrommet. Det er er snakk om det gule "Caution!" merket på høyre støtdempertårn, og det røde "BMW-OrginalTeilen" merket på venstre tårn.

De er på ingen måte anonyme, og ikke helt i tråd med mitt fargekonsept - men jeg føler liksom litt at de hører til der allikevel... Noen som har noen tanker om dette? Se bilder vedlagt fra den nybygde M5en fra Ron Perry...

IMG_1379.jpg

og

andrewadamsCarlRon+_16_.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at hvis du ønsker å ha et original preg over bilen så tilhører klistremerkene der så absolutt. Men hvis du da vurderer slike små detaljer, så burde alt annet av org. detaljer inkluderes i ditt bygg. Hvis ikke, så er det ikke så nødvendig med dem. Hva tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk jeg har bestemt meg. Jeg dropper de klistremerkene, de blir for prangende i motorrommet mitt...

de hadde ikke orginale som var enn annen farge, foreksempel svarte med kvit skrift?

enig at de passer ikke med dine farger, men fasset fint til rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du bestemte deg.... tror de ville ha skrikt etter oppmerksomhet i motorrommet ditt. :)

edit... det ville dem gjor i en annen bil også forsåvidt.. men hadde bilen din vert 100% orginal (med farge osv) så tror jeg at jeg ville hatt dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...