matsrh Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Alle updates er er helt strålende! Uansett hvor stor/liten. Blir så bra å se denne på tørre veier en solskinnsdag i Mai
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Flott update Mister! Slike detaljer er så deilig å få på plass =)
Pedi Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Takk! Sitter å funderer på en ting... Jeg har egentlig lyst til å montere et par originale klistremerker fra BMW i motorrommet. Det er er snakk om det gule "Caution!" merket på høyre støtdempertårn, og det røde "BMW-OrginalTeilen" merket på venstre tårn. De er på ingen måte anonyme, og ikke helt i tråd med mitt fargekonsept - men jeg føler liksom litt at de hører til der allikevel... Noen som har noen tanker om dette? Se bilder vedlagt fra den nybygde M5en fra Ron Perry... og
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Jeg mener at hvis du ønsker å ha et original preg over bilen så tilhører klistremerkene der så absolutt. Men hvis du da vurderer slike små detaljer, så burde alt annet av org. detaljer inkluderes i ditt bygg. Hvis ikke, så er det ikke så nødvendig med dem. Hva tenker du?
Mjørgen Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Jeg synes de originale klistremerkene hører til i motorrommet:-) vurderer på min også.
Kristian Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Jeg synes ikke de passer inn.. Blir kræsj i motorrommet ditt Ivar.
Jås Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Jeg synes ikke de passer inn.. Blir kræsj i motorrommet ditt Ivar. Enig!
Pedi Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Jeg synes ikke de passer inn.. Blir kræsj i motorrommet ditt Ivar. Enig! Er egentlig der jeg er, jeg også... Fikk bare et svakt øyeblikk her, tror jeg
Larsgunnar Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Nå er det jo opp til deg å bestemme, men jeg stemmer for å ikke klistre dem opp. Av den enkle grunn at det ser mye penere ut med glinsende lakk på tårnene.
Lars-Nord Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Stemmer for at du setter dem på. Om du syns det kræsjer og du ikke vil ha dem der, så tar du dem bort. Lite penger og lite jobb, så ikke lag 40 sider med for og imot på to klistremerker.
Pedi Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Tror faktisk jeg har bestemt meg. Jeg dropper de klistremerkene, de blir for prangende i motorrommet mitt...
gordon Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Tror faktisk jeg har bestemt meg. Jeg dropper de klistremerkene, de blir for prangende i motorrommet mitt... de hadde ikke orginale som var enn annen farge, foreksempel svarte med kvit skrift? enig at de passer ikke med dine farger, men fasset fint til rødt.
RoaldJ Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 bra du bestemte deg.... tror de ville ha skrikt etter oppmerksomhet i motorrommet ditt. edit... det ville dem gjor i en annen bil også forsåvidt.. men hadde bilen din vert 100% orginal (med farge osv) så tror jeg at jeg ville hatt dem..
Kvasi Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Kan jo tape de på og se hvor skrikende de blir før du bestemmer deg, hvis du allikevel har de liggende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå