Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stemmer det. Og nei, jeg har selvsagt 518 nummer på min.

Meeeeen jeg jobber med noen åpne bakdører hos Alpina, så vi får se. Jeg har fortsatt håpet :)

Jeg har trua!..:)

Skrevet

Det ligger noen Alpina typeskilt på ebay.de nå. Kjøp deg ett sånt og skriv inn de vektene som skal være fra Alpina. Bilens chassinummer og saken skulle være biff. De er så firkanta at de bruker det. Jeg har ikke ett sånt skilt på min 323. bruker ikke det i sverige. Det var nesten så jeg ikke fikk registrert den fordi det manglet og de ikke kunne gå god for vektene. Hadde Tüv papierer også, men de var det ikke behov for da bilen ble tett inn som bevaringsverdig. Fikk også beskjed om at det ikke var eiktig bil og chassinummer da svenskene ikke bruker de 3 første bokstavene WBA.

Skrevet

jeg bygget en e46 m3 i fjor og den ble godkjent hos bt i bergen på sen sommeren men jeg traff ikke helt på vektene ca 70kg jeg bommet med og det var ikke noe problem. satt ikke ned sitteplasser eller noe så tror ikke de er så vrang men er vel verre om man kommer med en bil som mangler 150 kg liksom..

Skrevet
Om du skal holde deg til Alpina spec, så må du det. Vekter inngår der. ;-)

Ja, det stemmer.

Jeg har et håp om å få bestilt meg time hos BT i mars, slik at jeg får litt spillerom til å komme tilbake en gang og to før det braker løs i mai... ;)

Skrevet

Krysser ting. Bilen din fortjener mer enn et NUF og røde jernskilter, selv om det kan fungere som en midlertidig løsning. Just sayin.. 8)

Skrevet

NUF - Norsk Utenlandskregistrert Firma. Samme som AS her til gårds bare uten kravene til egenkapital.

Sveio Bruktbil NUF. Du ser sikkert hva jeg tenkte på, men la oss ikke gi bort dumme ideer til alle som leser gratis.

Selvsagt skal du ha hvite.. Bør ikke ta deg mer enn 15-20 å samle en posse på 100 stk som blir med på BT og banker i bordet :)

Skrevet

Ahhh, sånn å forstå ja.... Nå er jeg med...

Vel, som sagt, røde skilt har jeg -men det er hvite som teller. Jeg ser ikke for meg å rulle rundt på prøveskilt med denne. Får jeg den godkjent, skal det jaggu hvite skilt på...

Skrevet

Åff kårs.. Var selvsagt ment som et evt midlertidig alternativ om det skulle skorte på vognkort frem til du får alt på plass. Eller når det blir på tide å flytte på E21.. men du har jo ditt på det tørre så :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...