Pedi Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Husker du delenummeret???? Som vanlig,fine updater her ja! Du har en ekstrem sans for detaljer!.. Ble litt usikker nå, angrer litt på at jeg la det ut... Men dere får heller arrestere meg hvis det er feil... Men jeg står på badet nå, har akkurat lagt ungene og skal hive på meg arbeidsklær... - Then I'll check...
Jås Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Hehe,er bare imponert over at du klarer å hoste opp et delenummer jeg! Du får redigere om det var feil...
Pedi Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Hmm... Her står det 870 til slutt, ikke 871 som jeg trodde... Men det var nå nesten da...
hylle Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 åååå, eg ser for meg campen på e30meet fredags kveld, sånn rundt 23 tiden, folk e dauslitne etter x antall øl og masse kjøring, og pedi sitte på campingstolen sin med ein bayer og repetere delenummere..!!
Der Barockengel Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 [ Bilde ]Hmm... Her står det 870 til slutt, ikke 871 som jeg trodde... Men det var nå nesten da... Tror det er Pedi som har rett, ikke nummeret på proppen. Link.
KKME30 Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 åååå, eg ser for meg campen på e30meet fredags kveld, sånn rundt 23 tiden, folk e dauslitne etter x antall øl og masse kjøring, og pedi sitte på campingstolen sin med ein bayer og repetere delenummere..!! Viktig og kunne dei hehe
magne_ Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Iponerende Pedi! Når jeg søker i handlekurven på koed, så kommer det opp propper når jeg bruker det første nummeret. Når jeg bytter bakerste siffer til 0, så er nummeret ukjent Tusen takk!!
taxibjørn Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 En EKTE entusiast ramser opp alle delenummere hver kveld i aftenbönnen !
Larsinnj Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Visste at du var en ekte entusiast, men at du går å husker delenummer, og vertfall til en såpass liten "filleting" som den pluggen.. Wow! Imponerende! Helt enkelt, imponerende! Gleder meg til å få sett denne bilen i sommer. Vet jeg har sagt det før, men for meg er det verd å kjøre halve landet for å få med seg denne bilen! Får håpe været holder seg, og at vi kan sitte under klar himmel med et par kalde å skravle bil!
Pernezz Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 åååå, eg ser for meg campen på e30meet fredags kveld, sånn rundt 23 tiden, folk e dauslitne etter x antall øl og masse kjøring, og pedi sitte på campingstolen sin med ein bayer og repetere delenummere..!! Skal ikke se bort ifra dette nei Kan også informere om at han også husker de fleste skiltnummer på interressante biler (mest BMW) som kjentfolk og kompiser har eid en gang i tiden \:D/ Og på jobb offshore hendte det flere ganger han ble kalt for "Rainman" pga evnen til å huske "tag-nummer" på diverse utstyr rundt på plattformene Kjært barn har mange navn
bmwmaxi Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Tydlig et snev asperger eller autist syndrom det. Og i dette tempoet godt blandet med adhd.
Pedi Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 åååå, eg ser for meg campen på e30meet fredags kveld, sånn rundt 23 tiden, folk e dauslitne etter x antall øl og masse kjøring, og pedi sitte på campingstolen sin med ein bayer og repetere delenummere..!! You bet, dette gleder jeg meg til - mer enn du aner... Iponerende Pedi! Når jeg søker i handlekurven på koed, så kommer det opp propper når jeg bruker det første nummeret. Når jeg bytter bakerste siffer til 0, så er nummeret ukjent Tusen takk!! Ikke imponerende, jeg har vel kanskje tilbrakt mer tid på ETK opp gjennom tidene for å se hva ombyggingsmuligheter som finnes enn mange andre. Men bra jeg kunne hjelpe da... En EKTE entusiast ramser opp alle delenummere hver kveld i aftenbönnen ! helt klart Bjørn, helt klart... Visste at du var en ekte entusiast, men at du går å husker delenummer, og vertfall til en såpass liten "filleting" som den pluggen.. Wow! Imponerende! Helt enkelt, imponerende! Gleder meg til å få sett denne bilen i sommer. Vet jeg har sagt det før, men for meg er det verd å kjøre halve landet for å få med seg denne bilen! Får håpe været holder seg, og at vi kan sitte under klar himmel med et par kalde å skravle bil! Skravle er jeg god på, beste jeg vet - så lenge temaet er BMW eldre enn 1995 (og ikke E36). Om det er verdt å kjøre halve landet for å se bilen min, DET kan nok diskuteres... Og det blir det nok også gjort Skal ikke se bort ifra dette nei Kan også informere om at han også husker de fleste skiltnummer på interressante biler (mest BMW) som kjentfolk og kompiser har eid en gang i tiden \:D/ Og på jobb offshore hendte det flere ganger han ble kalt for "Rainman" pga evnen til å huske "tag-nummer" på diverse utstyr rundt på plattformene Kjært barn har mange navn Du.... Var nesten så jeg visste denne ville komme, du måtte gni det inn ja... Tydlig et snev asperger eller autist syndrom det. Og i dette tempoet godt blandet med adhd. Autist? Neppe, det er bare min forkjærlighet til BMW som gjør at noe fester seg på hjernebarken... Jeg sliter feks med å huske hva klasse ungene mine går i - slike ting går rett i glemmeboka.. Og ADHD? Ikke i det hele tatt, jeg har ikke snev av det engang. Jeg er en makelig anlagt person, som liker godt røykepauser og stopper lett opp for å skvaldre litt. Men når jeg først er i gang og gjør noe, så kan gjerne ting skje i et greit tempo. For høyt tempo resulterer bare i feil og slurv, og det vil jeg ikke ha noe av...
ealoken Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 Du er absolutt ikke alene om og ha ETK tegninger i hodet..... kan bli gal av mindre hehe.
Pedi Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Du er absolutt ikke alene om og ha ETK tegninger i hodet..... kan bli gal av mindre hehe. Din fordel er at du stort sett får betalt for tegningene du ser på - siden du jobber med det, jeg har vel opplevd en tendens til at hver tegning koster meg penger (les:bestilling )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå