Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Må du gi deg Morty, kan ikke ha det på bimmer #-o

Haha....

Tror nesten den ble i meste laget, selv for gamle meg... Men må jo innrømme at det var enormt tøft på 80-tallet. Så jeg kunne faktisk tenkt meg å hatt en slik liggende på loftet, bare for å ha hatt en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargeklatt den bilen din under nå.. :D

Hehe, ja det er jo en tivolibil ;)

Måtte flire da jeg fikk motorputene i posten, de var jo grellgrønne!

Men siden det vanligvis er en typisk fasit på hva som tøft/kult på dette forumet, så passer det meg perfekt å gå imot det ;) Dessuten er det ingen som ser fargen på understellet når bilen ikke er på bukk. Det viktige for meg er at ting er på stell, så får folk bare riste på hodet ang fargene ;) Det er jo min bil uansett, og det er ikke så altfor mange som har en lik modellutførelse som meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du gi deg Morty, kan ikke ha det på bimmer #-o

Haha....

Tror nesten den ble i meste laget, selv for gamle meg... Men må jo innrømme at det var enormt tøft på 80-tallet. Så jeg kunne faktisk tenkt meg å hatt en slik liggende på loftet, bare for å ha hatt en..

Jeg har fremdeles en våt drøm om granada med laksetrapp! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles en våt drøm om granada med laksetrapp! :P

Tenker du på en med tofarget metallic-lakk, eller vil du satse fullt og helt og gå for en MkI med sort vinyltak? :)

Forbløffende hvor tidløs en 5-serie virker sammenlignet med mye av det som var bestselgere på 80-tallet og slutten av 70-tallet. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker meget godt dette prosjektet pedi :) Gleder meg til å se den ferdig! Motoren er den i god stand da eller skal du totaloverhalle den også?

Takk for det, bra at noen liker det jeg holder på med. Går ikke så fort, men jeg har god tid...

kjenner jeg han rett skal han sikkert opp med den i vinter engang.. :)

@Mjørgen og Joachim...

Jeg aner ikke tilstanden på motoren, så allerede denne uke tenkte jeg å ta ned motoren fra loftet. Så kanskje jeg begynner å pille i den allerede neste uke... Jeg skal pille motoren i fillebiter, for jeg klarer klarer ikke å la den være urørt.... Får ikke sove jeg med tanken på å bare smelle motoren i uten å vite tilstanden...

Isåfall så kommer det bilder som vanlig... Jeg elsker jo bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg.. :)

Godt å vite.

Jeg har egentlig lyst til å gjøre akkurat samme som deg, men skal jeg klare å få råd til det, så blir den ikke klar til 2012 heller. For det er desverre slik at det er mer enn bare motor som kommer til å suge utav den allerede tomme lommeboka mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...