Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderte om jeg skulle sy ihop litt påskemorro innpå her, men det utgikk. Jeg har vært full i feber fra onsdag til lørdag, og så overtok kjerringa stafettpinnen (les: febermåleren) etterpå - så det har ikke vært gjort noe annet enn å røyke i garasjen hele påsken. Var i helga å hentet hjem litt "tilbehør" til garasjen: delevasker, sandblåsekabinett og noe hyller og litt stæsj...

lnvgl8i0a4tfs6wkyiy8.jpg

Må få meg en støvsuger til å kople til sandblåserkabinettet. Noen som har en anbefaling her?

Jeg skal på EU-kontroll i ettermiddag (eller PKK som det vel egentlig heter da...), bare for å være litt mere klar ihht registreringsløpet. Det KAN jo være at jeg får svar fra BT i dag, og da er det ikke manglende EU som skal være problemet.

Det har pågått en del diskusjon (spesielt i USA) om hva som er penest/riktig med 16" vs 17". Nå satt jeg tilbake 16"erene bak, siden jeg skal ha nye dekk der. Men etter at jeg hadde kjørt en runder i går kveød, så kjenner jeg at jeg må bytte dekk foran også. Jeg har bridgestone Potenza RunFlat dekk, og det var noen ufattelig dårlig dekk.

Tok for anledningen et par-tre biler, bare for å vise forskjellen mellom 16 og 17 tommerene.

a9a31a6pkv86d9gm9v8e.jpg

57prpji31rwtvfcahsmp.jpg

idi521r0b69ygqtzgb26.jpg

Jeg synes fremdeles at 17"ere er bedre enn de gamle open-lug 16 tommerene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17" er smykke :)

Dekkene i seg selv er gode dekk ivar, det er Run-Flat delen som ødelegger...

Ja, det var det jeg trodde jeg også.

For på MIN bil var de dekka iallefall heeeelt feil. Bilen ble helt rar og ukontrollerbar, styrte seg frem og tilbake uten min tillatelse... Da var jo bilen en drøm med de slitte 16" som var på tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...