Pedi Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Når kommer påskequizzen?? Hehe, så du husker den ja Eneste mysteriet i år er jo svaret fra Biltilsynet, og det er nok ikke godt å løse mysteriet der, hehe,,,
evovrs Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Kanskje lage en påskekrim om hvem som myrdet Petra fordi det aldri kom svar på søknad, hele bimmers er mistenkte
Xavi0n Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Blir det noe likt som historien om hvem som drepte oljetrykket? Sent from my iPad using Tapatalk HD
Pedi Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Skrevet Mars 28, 2013 Blir nok ingen påskekrim i år. Mr Dalgliesh er nok mer opptatt med å finne Lars Gunnars forsvunne gnist, vil jeg tro
Xavi0n Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Hmm, håper han gjør en like god jobb som med oljetrykket ditt bare å gi han en smirnoff ice når han er ferdi så kanskje han kan fortsette den gode trenden. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Larsgunnar Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Blir nok ingen påskekrim i år. Mr Dalgliesh er nok mer opptatt med å finne Lars Gunnars forsvunne gnist, vil jeg tro
Daniel l Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Blir nok ingen påskekrim i år. Mr Dalgliesh er nok mer opptatt med å finne Lars Gunnars forsvunne gnist, vil jeg tro Uakseptabelt! vi vil ha påskekrim!
Der Barockengel Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Uakseptabelt! vi vil ha påskekrim! Er ikke det litt sent å si når Påsken er slutt?
Larsgunnar Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Vært mye påskekrim i tråden min gitt, forsvunnet både gnist og strøm til bensinpumpa. Venter du bare på svar Ivar, eller har det vært noen stille og rolige garasjetimer?
Pedi Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Vurderte om jeg skulle sy ihop litt påskemorro innpå her, men det utgikk. Jeg har vært full i feber fra onsdag til lørdag, og så overtok kjerringa stafettpinnen (les: febermåleren) etterpå - så det har ikke vært gjort noe annet enn å røyke i garasjen hele påsken. Var i helga å hentet hjem litt "tilbehør" til garasjen: delevasker, sandblåsekabinett og noe hyller og litt stæsj... Må få meg en støvsuger til å kople til sandblåserkabinettet. Noen som har en anbefaling her? Jeg skal på EU-kontroll i ettermiddag (eller PKK som det vel egentlig heter da...), bare for å være litt mere klar ihht registreringsløpet. Det KAN jo være at jeg får svar fra BT i dag, og da er det ikke manglende EU som skal være problemet. Det har pågått en del diskusjon (spesielt i USA) om hva som er penest/riktig med 16" vs 17". Nå satt jeg tilbake 16"erene bak, siden jeg skal ha nye dekk der. Men etter at jeg hadde kjørt en runder i går kveød, så kjenner jeg at jeg må bytte dekk foran også. Jeg har bridgestone Potenza RunFlat dekk, og det var noen ufattelig dårlig dekk. Tok for anledningen et par-tre biler, bare for å vise forskjellen mellom 16 og 17 tommerene. Jeg synes fremdeles at 17"ere er bedre enn de gamle open-lug 16 tommerene....
ealoken Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 17" er smykke Dekkene i seg selv er gode dekk ivar, det er Run-Flat delen som ødelegger...
Pedi Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 17" er smykke Dekkene i seg selv er gode dekk ivar, det er Run-Flat delen som ødelegger... Ja, det var det jeg trodde jeg også. For på MIN bil var de dekka iallefall heeeelt feil. Bilen ble helt rar og ukontrollerbar, styrte seg frem og tilbake uten min tillatelse... Da var jo bilen en drøm med de slitte 16" som var på tidligere...
tommyheimberg Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Må ha 17":-)) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå