Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

uten senkeskåler.

Forøvrig de beste fjørene jeg har kjørt på med Bilstein dempere.

På dette bildet er bilen aaaltfor høy. Ser for meg at med senkeskåler blir den ca slik min er i dag.

H&R er definitivt et sett som jeg kunne hatt på bilen min, for jeg hadde H&R på en 635, og det funket som bare det. Jamex som jeg har i dag er ikke noe top-of-the-pop.

Så jeg vil egentlig gjerne mer ha kjøreegenskapene enn de siste 20mm ned på nesa.

koster ett slikt sett da, Ealoken?

Står sikkert ett sted i i det 315 sidene :P Men hvordan har du renovert 17" felgene, sandblåst og pulverlakkert? Eller har du kjøpt strøkent sett?

bakfelgene fulgte med bilen, og framfelgene byttet jeg til meg (med framfelgene jeg fikk med bilen) - Svein Egil har gjort den flotte jobben å renovere felgene for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull å lakke felger med pulverlakk, mener nå jeg

80mm e30 fjører blir for lavt for pedi:)

Halfdan lånte noen "høye" e30 fjører av meg, disse var høyere enn mine 60 HR, det ble passe lavt på e28, uten senke skåler.

Hvorfor er det tull og pulverlakkere felger? er det fagfolk som kan det så blir det like bra finsh som våtlakk hvis ikke bedre da den tåler mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke noe justerbart til E28 da Pedi? Du får du lav bil på bilder og treff, og høy komfort kjerre på langtur med campingvognen. Ferdig arbeid :)

Det gjør det, men jeg har ikke lyst til å ta av de brand nye Bilstein'ene som står på nå, de er gode på E28 de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke noe justerbart til E28 da Pedi? Du får du lav bil på bilder og treff, og høy komfort kjerre på langtur med campingvognen. Ferdig arbeid :)

Det gjør det, men jeg har ikke lyst til å ta av de brand nye Bilstein'ene som står på nå, de er gode på E28 de...

Får ikke justerbart til e28 med TUV! E28 blir mye bedre og kjøre etter veien med bilstein og gode senkefjærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke kjøpt kit med gjengerør, mutrer, fjærer og topplager da? Som man tilpasser et sett fjærbein? Da bruker man fortsatt innsatsdemper som org.

Ofte gjort av Volvo 240 eierne, da justerbart til disse ikke er kommet ut på markedet skikkelig enda..

Hvor tykke fjærbein har du, Ivar? Vet at Kollevold selger gjengerør med justeringsmutre, Öhlins fjærer og topplagre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjøpte selv sølvfargede bliklys pærer. Først på ebay så hos Gs. Men med det samme resultat. At om du setter på blinklyset en solfylt dag, så ser du knapt at det blinker i det hele tatt. Så jeg gikk over til blå skjerende pærer, som ble kjøpt hos clas Olson. Så nå ser jeg at det blinker som det skal i all slags vær. :)

Mvh

Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...