Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Så bilen din på E30meet det er en av de E28 jeg liker

Best her i landet du har gjort alt rett men savner en liten ting ,det er de original oransje blink lysa framme på bilen det, hadde vært meget fint da for

Du fram den fin farge kontrasten på E28! Men dette er bare det jeg syns du skal gjøre noe med! Ellers helt nydelig og norges mest gjennomførte bil Pedi var en glede

Og få se skjønheten på E30meet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe mer treff på menyen rundt om her fremover egentlig?

Eneste jeg vet om konkret, er banekjøring på Årabrot 31 august.

Haugaland Gatebilklubb skal arrangere et lokalt treff i sommer også, som jeg har trua på kan bli bra. Er under planlegging as we speak, så det kommer nok mer info på FB etterhvert.

Pleier det ikke være et årlig treff med utstilling og premiering hos GS Sirevåg i Egersund? Hvis det blir noe av i år, så tar jeg kanskje turen dithen også...

Så bilen din på E30meet det er en av de E28 jeg liker

Best her i landet du har gjort alt rett men savner en liten ting ,det er de original oransje blink lysa framme på bilen det, hadde vært meget fint da for

Du fram den fin farge kontrasten på E28! Men dette er bare det jeg syns du skal gjøre noe med! Ellers helt nydelig og norges mest gjennomførte bil Pedi var en glede

Og få se skjønheten på E30meet! :D

Takk for det! Jeg kommer nok ikke til å montere orange blink med det første, jeg er rimelig godt fornøyd med å ha hvite blink.

Har selvsagt ikke mekket på bilen etter at jeg kom hjem, men fikk nå en pakke i posten i går.

o5tp06ve7qycwtwwt69q.jpg

Fikk sms fra GS Bildeler om at "Julenissen kommer tidlig i år, pakke ligger på Sveio Postkontor"....

Spennende...

Unge Løken hadde fanget opp det at jeg ikke var fornøyd med den gamle servooljebeholderen når vi møttes på E30Meet. Jeg hadde jo kun byttet lokket, og det irriterte meg jo selvsagt :)

Så hva var mer passende at julenissen kom med pakke fra østlandet da???

qiou05lt0fsmdmonfk0j.jpg

Dette må jo høyne standarden endel, iallefall i mine øyne.

Ny oljebeholder: Check!

:)

Takk, unge Løken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt - er forelsket i bilen din på heltid! Eneste E28 jeg virkelig liker! :-)

Takk for det Winny! Synd det ikke ble en photoshoot med oss på E30Meet....

Blir ikkeno update om mekking i dag, men har et par-tre bilder som jeg bare måtte dele...

Jeg var ute på en hyggetur i dag, og helt utav det blå dukket det opp 3 E21'er. Ble såpass paff over at det sto en Peters cab, med skilt og med cabben nede - at jeg glemte jo å ta flere bilder:

nexo2zr9z12tof036in5.jpg

c73rlepikngpqd1q03uz.jpg

Var som sagt flere bilder som burde blitt tatt, men tok bare et lite snikbilde til....

1gbzfup8v3yshorn386h.jpg

Damn, nå klør det i mekkefingrene igjen - når jeg ser slikt.... Er jo ikke sånn detailing/vaskedude jeg, er mer morro å mekke litt ;)

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...