Markus bimmer Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Så bilen din på E30meet det er en av de E28 jeg liker Best her i landet du har gjort alt rett men savner en liten ting ,det er de original oransje blink lysa framme på bilen det, hadde vært meget fint da for Du fram den fin farge kontrasten på E28! Men dette er bare det jeg syns du skal gjøre noe med! Ellers helt nydelig og norges mest gjennomførte bil Pedi var en glede Og få se skjønheten på E30meet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 er det noe mer treff på menyen rundt om her fremover egentlig? Eneste jeg vet om konkret, er banekjøring på Årabrot 31 august. Haugaland Gatebilklubb skal arrangere et lokalt treff i sommer også, som jeg har trua på kan bli bra. Er under planlegging as we speak, så det kommer nok mer info på FB etterhvert. Pleier det ikke være et årlig treff med utstilling og premiering hos GS Sirevåg i Egersund? Hvis det blir noe av i år, så tar jeg kanskje turen dithen også... Så bilen din på E30meet det er en av de E28 jeg likerBest her i landet du har gjort alt rett men savner en liten ting ,det er de original oransje blink lysa framme på bilen det, hadde vært meget fint da for Du fram den fin farge kontrasten på E28! Men dette er bare det jeg syns du skal gjøre noe med! Ellers helt nydelig og norges mest gjennomførte bil Pedi var en glede Og få se skjønheten på E30meet! Takk for det! Jeg kommer nok ikke til å montere orange blink med det første, jeg er rimelig godt fornøyd med å ha hvite blink. Har selvsagt ikke mekket på bilen etter at jeg kom hjem, men fikk nå en pakke i posten i går. Fikk sms fra GS Bildeler om at "Julenissen kommer tidlig i år, pakke ligger på Sveio Postkontor".... Spennende... Unge Løken hadde fanget opp det at jeg ikke var fornøyd med den gamle servooljebeholderen når vi møttes på E30Meet. Jeg hadde jo kun byttet lokket, og det irriterte meg jo selvsagt Så hva var mer passende at julenissen kom med pakke fra østlandet da??? Dette må jo høyne standarden endel, iallefall i mine øyne. Ny oljebeholder: Check! Takk, unge Løken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 se der ja Pettimetere på østlandet vettu Godt den kommer til skikkelig nytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Detaljekongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Pedimeter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 har desverre ikkje peiling på info osv.. Men kontakt Jarle bukkøy på : http://stordbilteknikk.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Haha.. Flotte bilder du legger ut da. Jizzzes... Vernabedrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Haha.. Flotte bilder du legger ut da. Jizzzes... Vernabedrift Alltid flotte bilder av deg... Såg jo et flott et av deg på slektstreff i helga også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Som sagt - er forelsket i bilen din på heltid! Eneste E28 jeg virkelig liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Som sagt - er forelsket i bilen din på heltid! Eneste E28 jeg virkelig liker! Takk for det Winny! Synd det ikke ble en photoshoot med oss på E30Meet.... Blir ikkeno update om mekking i dag, men har et par-tre bilder som jeg bare måtte dele... Jeg var ute på en hyggetur i dag, og helt utav det blå dukket det opp 3 E21'er. Ble såpass paff over at det sto en Peters cab, med skilt og med cabben nede - at jeg glemte jo å ta flere bilder: Var som sagt flere bilder som burde blitt tatt, men tok bare et lite snikbilde til.... Damn, nå klør det i mekkefingrene igjen - når jeg ser slikt.... Er jo ikke sånn detailing/vaskedude jeg, er mer morro å mekke litt Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Den caben treffer jeg ofte rundtom med taket nede. Virker ihvertfall som om den blir brukt slik den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Er det en e9 den som står nedpussa i garasjen der? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Er det en e9 den som står nedpussa i garasjen der?Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Det er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Din? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Nei, desverre... E28en har tømt kontoen og sprengt alle budsjetter for lenge siden. Men jeg kommer nok til å handle en E9 når pengene kommer seilende på en fjøl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå