Dirty Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Er vel strengt tatt ikke lov med mer en 1 pasasjer i følge NBF sine regler? Jaja skal ikke henge meg opp i det men, pokalen var vel fortjent som vanlig Kjenner jeg misunner det BMW miljøet dere har på vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 familiekjøring er vell noe annet tenker jeg og med fartsgrense på 80 da sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Kun tre biler utpå, 80 km/t fartsgrense. Så det gikk nok greit. Værre er det at jeg glemte å kjøre med lys Det var en fin dag, og en god stemning! Og ja, Kim Andre, vi er en god gjeng her på vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Kun tre biler utpå, 80 km/t fartsgrense. Så det gikk nok greit. Værre er det at jeg glemte å kjøre med lys Det var en fin dag, og en god stemning! Og ja, Kim Andre, vi er en god gjeng her på vestlandet Er vel NAF som styrer hos dere også, så er vel etter boka ja Er litt langt for en dagstur, men til nesteår når nye motorsportanlegget i egersund står ferdig. Dukker nok sørlandsgjengen mer opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Har et par bilder til som jeg ville dele med dere, siden jeg hadde et par minutter ledig her på jobb... Her er et bilde av noen av bilene som deltok på treffet i helgen. Bilde tatt av BMW CCN. Guttungen storkoste seg: Men det gjorde jaggu jentungen også... Mr Larsen la ut et bilde på Facebook som jeg syns var kult, så det deler jeg med dere egså... rayo84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Blir det Våler på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Blir det Våler på deg da? Hotellrommet er booket for lenge siden, men madammen har ikke vært heeeelt enig at jeg skal reise... Håper det går seg til, for jeg har lyst til å være med på dette treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Jeg stemmer hvertfall for at du tar turen! Har hatt lyst å se denne bilen live ganske lenge nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Jeg stemmer hvertfall for at du tar turen! Har hatt lyst å se denne bilen live ganske lenge nå!! Satser på at det går seg til - og at du ikke blir skuffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Blir det Våler på deg da? Hotellrommet er booket for lenge siden, men madammen har ikke vært heeeelt enig at jeg skal reise... Håper det går seg til, for jeg har lyst til å være med på dette treffet Altså,her må du gjøre det som gjøres må for å få reise! Roser,konfekt, you name it!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Send ho avgårde med visakortett på shopping noen dager i forveien, så er våler redda, verre led økonomien til hotell og øl:-p Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Er vel strengt tatt ikke lov med mer en 1 pasasjer i følge NBF sine regler?Jaja skal ikke henge meg opp i det men, pokalen var vel fortjent som vanlig Kjenner jeg misunner det BMW miljøet dere har på vestlandet Ved Familiekjøring er det Veitrafikkloven som gjelder, så da er det fartsgrense 80 og samme krav som å kjøre på vei. Forsikringen gjelder også (Å forklare et uhell på banen til forsikringa er trolig allikevel verre enn på e6 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Beklager først og fremst for at jeg drar opp denne tråden igjen, men må bare legge igjenn en kommentar her... Da har jeg storkost meg med stor S gjennom denne tråden på ca en ukes tid. Og jeg sitter bare igjen med haka i gulvet. Jeg kan eller vil verken kommentere ytterligere for jeg klarer rett og slett ikke finne ord for denne nydelige bilen. For en inspirasjon, gjennomført bygg. Det er dette som er BMW. Gjennomført til siste detalj. Perfekt Ivar.. Jeg kommer med stor entusiasme til og følge e21 prosjektet, truck prosjektet, og alle andre prosjekter du kommer med i fremtiden! - Daniel Edit: Takk for 328 sider med skikkelig snacks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 Takk for det Daniel, hyggelig at det fortsatt er noen som er innpå tråden min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Har tenkt å skrive her lenge, men har liksom glemt det litt På E30meet la jeg merke til at senteret på bremseskivene er gullfarget. Hadde det ikke vært en tanke å lakkert bremsekaliperne i gull, så matcher dem skivene, og stripene langs siden? Eneste jeg har å utsette på bilen er fargen på bremsekaliperene Håper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå