Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337

Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Kun tre biler utpå, 80 km/t fartsgrense. Så det gikk nok greit. Værre er det at jeg glemte å kjøre med lys :)

Det var en fin dag, og en god stemning! Og ja, Kim Andre, vi er en god gjeng her på vestlandet :)

Er vel NAF som styrer hos dere også, så er vel etter boka ja :)

Er litt langt for en dagstur, men til nesteår når nye motorsportanlegget i egersund står ferdig. Dukker nok sørlandsgjengen mer opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par bilder til som jeg ville dele med dere, siden jeg hadde et par minutter ledig her på jobb...

Her er et bilde av noen av bilene som deltok på treffet i helgen. Bilde tatt av BMW CCN.

1176242_10151961170165561_990386477_n_zps7431b665.jpg

Guttungen storkoste seg:

IMG_3867_zps636ba71d.jpg

Men det gjorde jaggu jentungen også... ;)

IMG_3869_zps92242746.jpg

Mr Larsen la ut et bilde på Facebook som jeg syns var kult, så det deler jeg med dere egså...

IMG_3871_zpsf6cc39aa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det Våler på deg da? :)

Hotellrommet er booket for lenge siden, men madammen har ikke vært heeeelt enig at jeg skal reise... :twisted::twisted:

Håper det går seg til, for jeg har lyst til å være med på dette treffet :)[-o<[-o<[-o<

Altså,her må du gjøre det som gjøres må for å få reise! Roser,konfekt, you name it!..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel strengt tatt ikke lov med mer en 1 pasasjer i følge NBF sine regler?

Jaja skal ikke henge meg opp i det men, pokalen var vel fortjent som vanlig :)

Kjenner jeg misunner det BMW miljøet dere har på vestlandet :sly:

Ved Familiekjøring er det Veitrafikkloven som gjelder, så da er det fartsgrense 80 og samme krav som å kjøre på vei. Forsikringen gjelder også (Å forklare et uhell på banen til forsikringa er trolig allikevel verre enn på e6 :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Beklager først og fremst for at jeg drar opp denne tråden igjen, men må bare legge igjenn en kommentar her...

Da har jeg storkost meg med stor S gjennom denne tråden på ca en ukes tid. Og jeg sitter bare igjen med haka i gulvet. Jeg kan eller vil verken kommentere ytterligere for jeg klarer rett og slett ikke finne ord for denne nydelige bilen. For en inspirasjon, gjennomført bygg. Det er dette som er BMW. Gjennomført til siste detalj. Perfekt Ivar..

Jeg kommer med stor entusiasme til og følge e21 prosjektet, truck prosjektet, og alle andre prosjekter du kommer med i fremtiden!

- Daniel

Edit: Takk for 328 sider med skikkelig snacks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å skrive her lenge, men har liksom glemt det litt :P

På E30meet la jeg merke til at senteret på bremseskivene er gullfarget. Hadde det ikke vært en tanke å lakkert bremsekaliperne i gull, så matcher dem skivene, og stripene langs siden?

Eneste jeg har å utsette på bilen er fargen på bremsekaliperene ;-)

Håper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...