scoot Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Hei, hva gjør den alt for nye bilen der i denne tråden?!?!?
///MoePower Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Satte E21 på vent til fordel for E28... satte E28'n på vent til fordel for E36... går med tanker om E46... Jeg aner et dårlig mønster! Hva er historien bak E36'n tro? Nekter å tro at du har gitt slipp på gamle E28'n og E21!
Pedi Skrevet April 28, 2012 Forfatter Skrevet April 28, 2012 Næsj, er bare tullball... Den M3en er en 3.2l som jeg bygde om for en god del år tilbake, og den E34 540en som er avbildet er en skadebil som jeg og Pernezz fikset rett før... Har faktisk et bilde av den også, før den ble fikset... Jeg har vært bizzy med andre ting i det siste, lekt snekker hos Pernezz blant annet osv.. Men på mandag er det å begynne på an igjen, få sammen bunndelen med nye (les: overdim) lager - og prøve å feilsøke litt på hvor olja kan ta veien... Jeg kan jo ikke gi opp E28en, selv om jeg møter litt motgang... Det hadde jo vært mot min religion, samme med det å konvertere til E36/46, hehe... Nei guttaboys, ha en fin helg videre - "snakkes" igjen til mandag kveld...
knut_olestad Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Nå var det jaggu rett før det ble lykkepiller på meg, jaggu godt du roer nervene mine
H_Vatn Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Får håpe du finner oljetrykket etterhelga nå da håper mitt fortsatt er der når min kjinnes i gang nå
fizn Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Pheew... Inderst inne sa en tanke du ikke kunne selge den, er jo trossalt en Alpina B7!
Pedi Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Går ikke an det vettu, Ståle... Av motstand blir man sterk, er det ikke så? Alt kan repareres, koster bare mer og tar lenger tid. Så du skal nok få "gleden" av å se den live engang... Jeg skal bare sende et par bokser med piller til han Knut imens
ealoken Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 fikk du mailen Pedi? det viktigste er og holde et gjevnt skyv.
Pedi Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 fikk du mailen Pedi? Jupp, takk... Hadde den fra før, men takk allikevel. Har bare ikke vært så mye på nett, litt bizzy til tider i det siste. Du skal få en mail tilbake og Nyrene passet ikke til den Cabben... For store.. Får håpe du finner oljetrykket etterhelga nå da håper mitt fortsatt er der når min kjinnes i gang nå Hadde jo ikke vært feil det. Jeg har mine mistanker, men vil ikke svartmale noe før jeg ser det. DU har nok oljetrykk, det er jeg ikke redd for... Hei, hva gjør den alt for nye bilen der i denne tråden?!?!? Nei, du kan så si.... Spamme min egen tråd?? Æsssj, skal ikke skje igjen. Lover... Men det var jo M3 og 540i da, så det var jo ikke det værste vel? Hva er historien bak E36'n tro? Nekter å tro at du har gitt slipp på gamle E28'n og E21! Gir aldri slipp på gamle gode E-serier på 20-tallet, det er jo DE som teller. Stemmer ikke det? BMW E21, E23, E24 og E28, det er jo hele seiersrekka det. ALDRI kommer noen nyere BMW til å inneha samme sjel som de... E36en? Vel, en rimelig strøken M3 som jeg hentet i Tyskland en plass for en kompis av meg (ToreP her inne), bygget over og godkjente på et norsk 320i-chassis.... Dette må ha vært i 2004 ellerno?
Pedi Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 BMW E21, E23, E24 og E28, det er jo hele seiersrekka det. ALDRI kommer noen nyere BMW til å inneha samme sjel som de... Med fare at denne tråden blir omtrent et chattested, så må jeg nesten sitere meg selv... Det er ikke ofte jeg virkelig føler at jeg sier noe skikkelig lurt og bra, men nå måtte jeg flire med meg selv.... Ha en fin dag, godtfolk!!
///MoePower Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Det stemmer! Men må ikke glemme E26, legenden fra 70-80 tallet. For noen kanskje litt sær, men jeg hadde ikke takket nei til en slik!
Paulus Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 BMW E21, E23, E24 og E28, det er jo hele seiersrekka det. ALDRI kommer noen nyere BMW til å inneha samme sjel som de... Med fare at denne tråden blir omtrent et chattested, så må jeg nesten sitere meg selv... Det er ikke ofte jeg virkelig føler at jeg sier noe skikkelig lurt og bra, men nå måtte jeg flire med meg selv.... Ha en fin dag, godtfolk!! Å dæven, nesten så jeg fikk tårer i øyekroken og frysninger her Så enig så enig, vote Pedi for president ///P
duff Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Denne er virkelig solgt denne? Doffen sa værtfall det i går... Offda, var visst full jeg
fizn Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Denne er virkelig solgt denne? Doffen sa værtfall det i går... Offda, var visst full jeg Hehe, da var vi to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå