Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Næsj, er bare tullball...

Den M3en er en 3.2l som jeg bygde om for en god del år tilbake, og den E34 540en som er avbildet er en skadebil som jeg og Pernezz fikset rett før... Har faktisk et bilde av den også, før den ble fikset...

IMG_0020.jpg

Jeg har vært bizzy med andre ting i det siste, lekt snekker hos Pernezz blant annet osv.. Men på mandag er det å begynne på an igjen, få sammen bunndelen med nye (les: overdim) lager - og prøve å feilsøke litt på hvor olja kan ta veien... Jeg kan jo ikke gi opp E28en, selv om jeg møter litt motgang... Det hadde jo vært mot min religion, samme med det å konvertere til E36/46, hehe...

Nei guttaboys, ha en fin helg videre - "snakkes" igjen til mandag kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke an det vettu, Ståle... Av motstand blir man sterk, er det ikke så? Alt kan repareres, koster bare mer og tar lenger tid.

Så du skal nok få "gleden" av å se den live engang...

Jeg skal bare sende et par bokser med piller til han Knut imens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du mailen Pedi?

Jupp, takk... Hadde den fra før, men takk allikevel. Har bare ikke vært så mye på nett, litt bizzy til tider i det siste. Du skal få en mail tilbake og ;) Nyrene passet ikke til den Cabben... For store..

Får håpe du finner oljetrykket etterhelga nå da :-P håper mitt fortsatt er der når min kjinnes i gang nå:-P

Hadde jo ikke vært feil det. Jeg har mine mistanker, men vil ikke svartmale noe før jeg ser det. DU har nok oljetrykk, det er jeg ikke redd for...

Hei, hva gjør den alt for nye bilen der i denne tråden?!?!?

Nei, du kan så si.... Spamme min egen tråd?? Æsssj, skal ikke skje igjen. Lover... ;) Men det var jo M3 og 540i da, så det var jo ikke det værste vel?

Hva er historien bak E36'n tro?

Nekter å tro at du har gitt slipp på gamle E28'n og E21! :)

Gir aldri slipp på gamle gode E-serier på 20-tallet, det er jo DE som teller. Stemmer ikke det? BMW E21, E23, E24 og E28, det er jo hele seiersrekka det. ALDRI kommer noen nyere BMW til å inneha samme sjel som de...

E36en? Vel, en rimelig strøken M3 som jeg hentet i Tyskland en plass for en kompis av meg (ToreP her inne), bygget over og godkjente på et norsk 320i-chassis.... Dette må ha vært i 2004 ellerno?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW E21, E23, E24 og E28, det er jo hele seiersrekka det. ALDRI kommer noen nyere BMW til å inneha samme sjel som de...

Med fare at denne tråden blir omtrent et chattested, så må jeg nesten sitere meg selv... ;) Det er ikke ofte jeg virkelig føler at jeg sier noe skikkelig lurt og bra, men nå måtte jeg flire med meg selv....

Ha en fin dag, godtfolk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW E21, E23, E24 og E28, det er jo hele seiersrekka det. ALDRI kommer noen nyere BMW til å inneha samme sjel som de...

Med fare at denne tråden blir omtrent et chattested, så må jeg nesten sitere meg selv... ;) Det er ikke ofte jeg virkelig føler at jeg sier noe skikkelig lurt og bra, men nå måtte jeg flire med meg selv....

Ha en fin dag, godtfolk!!

Å dæven, nesten så jeg fikk tårer i øyekroken og frysninger her :D

Så enig så enig, vote Pedi for president :applause:

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...