Rayen Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Som topic sier.. hvilken farge og kode er dette.. mener den er litt for mørk kontra estroil blå og le mans er det ikke tror eg..står ingenting i panser eller foran lengre.. http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 6667_n.jpg http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 2910_n.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Er det norsk bil, som du har tilgang til ? I så fall kan du jo ta av f.eks tanklokket og få noen til å scanne lakken.. Det gjorde jeg på min E30 for noen mnd`r siden Jeg har Le Mans på min E91, men tror ikke det ligner så veldig nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 og jeg tenkte orientblau,men den er kanskje litt for lys for den fargen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 okei..ingen som vet det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Orientblau er det ikke nei, jeg har det og min er mye mørkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Dette lignet veldig på fargen min: Isåfall er det Aegean blue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Den er vel topaz-blå? Samme farge som min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Jeg tenkte med en gang Avusblå. Men er jo mange farger som er så like at jeg tør ikke si noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Original lakk? Dra da bare til BMW forhandler så finner de fram rett fargekode til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 ja, men lurer på om bilen har vert hvit før skjønner du.. men ikke så lett dette her merker eg.. når alle sier noe forsjellig.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Hvis det er orginal lakk så finner du det ut med chassinr ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Det er definivt ikke Estoril-blå, og Le mans-blå kom vel kun de snere årene på e46 mener jeg å huske. Aegean-blå tror jeg er endel mørkere. Topaz-blå er en veldig vanlig blåfarge på e46 coupè, og det er det den ligner mest på også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 synes den ligner mest på topaz-blå.. hvertfall i følge di forslagene som har kommet her hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå