AlexanderH Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Hva heter disse felgene? Bildet fant jeg i en eller annen tråd her på forumet, lagret det på pc'en men jeg husker ikke hvor det var fra Utrolig fine felger!! Håper at noen har et navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Her er tråden iallefall: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=157498 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Ser ut som det er ctw felger 19 eller 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Det står i tråden der at det er CTW 20" men jeg finner ikke noe på nett om CTW felger, kan noen hjelpe der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Dotz Mugello felgene er 99% like - om du vil sjekke dei ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Syns ikke de ligner så veldig på Dotz Mugello, egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Joda Dotz Mugello er ganske like, begge to er nydelige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Har sett Dotz Mugello på E34, ser bra ut! Har prøvd å søke på nettet angående de andre felgene, men finner ingenting, jeg heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 - 20" CTW felger og senket 30mm. Sitert fra tråden til bilen Vet ikke hva CTW felger det er men du kan jo spørre eieren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexanderH Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2010 Har sport eieren og det er ikke CTW men GTW, har sendt mail til GTW men ikke noe svar enda Forelsket i de felgene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå