Robin L Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 denne så jeg på farstad i går!? kjørte forbi der dere sto med en rød e34. tøff look på bilen din
stiffmaister Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 denne så jeg på farstad i går!? kjørte forbi der dere sto med en rød e34. tøff look på bilen din jo bilen blei tøff den men det er ikke noe glansbilde.
APedersen Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Sjekk siste bildet her innpå http://www.brunsvika.net/startside/alle ... og-polizei Hahah, tøft! Helt ukjent tysk politi ute i all hast
CV-Erik Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 "Disse karene hadde det j..travelt over Atlanterhavsveien i dag. Klarte å slenge av et bilde mot den tyske uniformerte Polizei-bilen. Hva det der er for noe er absolutt ikke kjent." Hahaha
oveø Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Er vell ikke intreissert i å selge? Nå som vinteren er over
stiffmaister Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Er vell ikke intreissert i å selge? Nå som vinteren er over var ikke menigen d.men viss prisen er rett så er alt til salgs
316 Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Hahaha, lo godt av deg på Bud... Slo av et par prater med deg sent på kvelden også! Heftig doning. Elsker konseptet!
stiffmaister Skrevet Juni 23, 2011 Forfatter Skrevet Juni 23, 2011 Hahaha, lo godt av deg på Bud... Slo av et par prater med deg sent på kvelden også! Heftig doning. Elsker konseptet! hehe det er bra vettu kom dere hel hjem over da?
Frode G Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 Ja det skulla ha vært klint på en turbo på na bilen der nå vettu.. Også dratt ned på rudskogen Du blir MÅ komme til jendem i løpet av helga.. Men vi får ringes.. Mvh Frode G
skogsland Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Ble du noen gang stoppa med bimmern eller? Frister ekstremt å gjøre det samme med min..
Mads` Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 han som har den nå blei stoppa for et par helger siden, tror purken bare var nysgjerrige på bilen..sa ingenting på utseende
skogsland Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Najs. men tror jeg må ta meg litt ekstra tid hvis jeg skal gjørra det.. kryr av purk i oslo vetts..Men bilen var jævla fet ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå