nitrox111 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 4x4 elr ? Høy som bare det jo Kunne gått ned til 15/16" felger... Bilen blir ALLT for høy med så brede og store hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 4x4 elr ? Høy som bare det jo Kunne gått ned til 15/16" felger... Bilen blir ALLT for høy med så brede og store hjul... Bedre med passform istedet for å bare legge bilen i bakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Vet du hva?Dette er helt perfekt. Finner ikke en eneste ting å sette fingeren på! Jo, det skulle vært norske skilt på den. Tore, good find! Simply Clean er genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Vet du hva?Dette er helt perfekt. Finner ikke en eneste ting å sette fingeren på! Jo, det skulle vært norske skilt på den. Hehe, så sant, så sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 4x4 elr ? Høy som bare det jo Kunne gått ned til 15/16" felger... Bilen blir ALLT for høy med så brede og store hjul... Bedre med passform istedet for å bare legge bilen i bakken... hva slags passform er det du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Hvis du ikke skjønner det så kan du finne det ut og deretter komme tilbake til tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 for store felger, for breie felger, for høg under, det passer ikke med 10,5 eller 9,5 foran på små biler... det kalles ikke mye passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Så du visste altså hva slags passform jeg snakket om allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Så du visste altså hva slags passform jeg snakket om allikevel? måtte spørre da jeg tvilte på at noen faktisk tør å kalle det for passform..det kan jo ikke vere så mye annet på den bilen som kan assosieres med passform så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Helt riktig. Du har blitt så utrolig flink, lille "airbag whore" :* Du resonerer deg jo frem til både det ene og det andre, helt på egen hånd Jeg mener det er passform. Du kan ikke kjøre rundt på de hjula der uten å modifisere karosseriet. Mao. må du tilpasse slik at de fysisk passer på bilen, derav "passform". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Rå bil, men i mine øyne, ville jeg gått ned i bredde;) råe felger, rå bil og rå motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Gå ned 1" forran og 1" bak og rett opp hjulene litt så blir det nok bra Gå ned på bredden altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Bøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Prøver, men hjula blir 1" for stor og brei for at det skal bli perfekt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Gromt 17" fyller litt meir hjulbuane en 16" på e30 etter mi meining Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå