Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snasen bilpark!

Den secmaen er ikke den mopedreg? :P

Nei den er registrert som atv og kjøres med bilsertvikat og hjelm :? ... men nett hjelm har eg aldri brukt når eg har kjørt an og truffe på politi så da holde :D så politiet kan ikkje reglane til dei kjøretøya.

er 21hk og toppfart er 120km/t på ein go dag:o)

Skrevet

drit tøff :D liker at du holder den såppas original med felgene å det. elsker de felgene der. hadde slike på e39n min selv.

hvordan er m5en egentlig? er den håpløs som bruksbil? dyrt å vedlikeholde / deler? mye som går istykker? hadde vært en fin overtaker for 740n min når prisen har duttet litt :P lyden er syk iaffal

Skrevet

finfin bilpark! :D sikle etter m5! :P

men du glemte den litte rød dotten nederst på bilder av secmaen? er vel søndagsbilen det da? :P

Skrevet
drit tøff :D liker at du holder den såppas original med felgene å det. elsker de felgene der. hadde slike på e39n min selv.

hvordan er m5en egentlig? er den håpløs som bruksbil? dyrt å vedlikeholde / deler? mye som går istykker? hadde vært en fin overtaker for 740n min når prisen har duttet litt :P lyden er syk iaffal

holder på og fikser felgene no, har sandblåst di i kveld og skal få di lakka oppigjenn.

Går fint som bruksbil, men bruke jo litt bensin og då, men e ein vanesak, har altid vore vane me bil så drikke øve literen på milo:p. er jo litt dyre deler osv, men går jo ikkje nåke fortare i stykker enn ein anna bil så lenge du kjøre me vet.

Skrevet
finfin bilpark! :D sikle etter m5! :P

men du glemte den litte rød dotten nederst på bilder av secmaen? er vel søndagsbilen det da? :P

Den little rø dåtten hadde eg som pendle (bil) ein liten periode, e gokart;o).

F-kart me skilt. men den har eg solgt no, hadde den et år cirka, men blei lite brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...