Evenol Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hei. Tok en tur til England i helga med Kristian H. Foss for å berike Norge med enda en E30M3. Dette er en 1990 mod. M3 (Europe late model) med 215hk. Laget 1519 eksemplarer i hele verden. Fullstemplet servicehefte hos BMW, og med så mye dokumentasjon jeg aldri i verden har sett før... Build sheet: Type M3 (EUR) Dev. series E30 Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 2 Engine S14 Cubical capacity 2.30 Power 158kw (215hp) Transmision HECK Gearbox MECH Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181) Upholstery NATUR LEDER (0295) Prod. date 1990-03-23 Order options No. Description 289 LT/ALLOY WHEELS 7-SPOKE STYLING 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 551 ON-BOARD COMPUTER II W REMOTE CONTROL 668 BMW BAVARIA C EXKLUSIV 675 BMW SOUND SYSTEM 681 DACHANTENNE 690 CASSETTE HOLDER 801 GERMANY VERSION Bilder: Planer: DE lykter og sota tåkelys Ellers ingenting... annet enn vedlikehold og kos! Drømmer: BBS RS med gullsenter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 lekkert lekkert:) forblir den på britiske skilter? og beholder du oransje blink? ellers meget lekkert smykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 lekkert lekkert:) forblir den på britiske skilter? og beholder du oransje blink?ellers meget lekkert smykke Tusen takk! Bilen kommer såklart på norske skilter til våren, og oransje blinklys blir beholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Gratulerer med E30 M3 Denner var helt perfekt i mine øyne, og ser utrolig strøken ut Denne må du passe godt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ny-y-y-ydelig! Forventer flere bilder av denne når du har anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Bilen min hadde pluttselig veldig lite å stille opp med bak der. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Gratulerer med E30 M3 Denner var helt perfekt i mine øyne, og ser utrolig strøken ut Denne må du passe godt på Ny-y-y-ydelig! Forventer flere bilder av denne når du har anledning. Takk takk begge to! Utrolig hyggelig å høre. Skal prøve å få polert den en dag, så kommer det noen nye bilder. Kom hjem i går natt så har blitt litt begrenset med tid, hehe. Ole: Bilen din er gjennomført strøken, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Fantastisk! Du klarte ikke å dy deg skjønner jeg ..hadde ikke du planer om en litt sprekere bruksbil? Alla S3? Gleder meg til å følge denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Fantastisk! Du klarte ikke å dy deg skjønner jeg ..hadde ikke du planer om en litt sprekere bruksbil? Alla S3?Gleder meg til å følge denne. Hei Tore! Nei, med spell nytt verksted så var det kjedelig å ikke ha noe å dulle med i vinter, siden alle de andre hadde det. Hehe... Hadde planer om enten S4 eller S3, men kjenner at BMW er mere riktig gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Ja, kjenner til den følelsen! Det gleder meg at du fikk tak i det du ville Hold oss oppdatert. Edit: Og for et deilig interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Offf.... Jeg har også lyst på e30 M3 kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Dette er mye mer stas en S3 og S4. rett og slett nydelig bil du har fått deg. polering og skinn rens her så har du mye bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Dagen er berga, grattis!!!! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Nydelig! Jeg hadde dog tatt av lyktelistene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå