FTE Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Jada. Da har vi handlet "ny" BMW til gards, dette er en 2010 318DA 2.0 M-sport. Km er på 5540 pr idag. Hentet den idag Har ingen bilder selv ennå desverre, var stupmørkt da vi kom hjem, så låner noen av Bavaria: Denne tråden tenkte jeg å bruke framover for posting av div endringer/oppgraderinger (og bilder seff). Er ikke så mye planer for den foreløpig, synes den er digg som den er egentlig. Men blir seff nye sommerhjul i 19" (følger med 17") til sommeren. Den er faktisk godkjent i vognkort for 19". Godt med bare BMW i garasjen framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Så ut som en utrolig pen bil, gratulerer så mye! Man kan si hva man vil, men det å ha en helt ny/tilnærmet ny bil - og særlig en BMW - i garasjen gir en god følelse av driftssikkerhet og kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Takk, takk. Ja, følelsen av å ha en ny BMW er herlig. Forrige bil var relativt ny den også da vi kjøpte den, en Volvo V50. Men det er stor forskjell på komfort iallefall. Det sitter M-sport understell på denne også, så vil tro den er litt stivere enn en original E90, selv om den bare er 1,5cm lavere. Om noen har bilder av kule E90 facelift med grymme hjul, bare sleng de ut her Trenger inspirasjon til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Pen bil. Vil tro du blir fornøyd med den. Er noe eget med "ny" bil . Du trenger sorte nyrer og litt større hjul, så er den perfekt Slenger med et par bilder av min. Er 19 tommere på den. Ser litt snodig ut, siden den er høy som ett hus, og skriker etter senk Den har heldigvis seget litt siden bildene er tatt, så det ser ikke så ille ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Hermegåsa!! Håper du kommer til å bli minst like fornøyd som jeg er med E91`n min Gratulerer med ny bil, FTE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Gratulerer så mye med ny bil. Dette likner mistenkelig mye på den jeg prøvekjørte for et par måneder siden. Flott bil og riktig oppsett mht. understell. Skal bli spennende å se hvordan denne ender opp etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Grattis! ..også i svart a gitt! Utrolig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Takk, takk Ja, trenger litt større hjul på den. Men er jo litt kresen på hjul jeg da, er ute etter noe ikke mange andre har, pluss at jeg vil ha kant. Mulig noe 3-delt med step-lip hvis jeg finner noe. Mulighetene er mange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Bredde og innpress skal du ha da? Husk at felger ikke er alt her i verden! meh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Ja, trenger litt større hjul på den. Men er jo litt kresen på hjul jeg da, er ute etter noe ikke mange andre har, pluss at jeg vil ha kant. Mulig noe 3-delt med step-lip hvis jeg finner noe. Mulighetene er mange! Er dette fett nok for deg Dette er jo en M3, så du måtte hatt litt smallere, disse er 20x9 og 20x11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 ..og de ligger på hvor mye? 50 lapper? Råere blir det iallefall ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Herlig bil du har kjøpt deg HRE har mye tøffe felger! Tror du blir custom laget til bilen du skal ha de på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 ..og de ligger på hvor mye? 50 lapper? Råere blir det iallefall ikke! Vet ikke nøyaktig pris, men helt sikkert mer enn $1000 per felg, så hvis vi sier $1300 og $600 i frakt, blir det (1300*4+600)x6,1($kurs)x1,25(moms) = ca 45000kr Og HRE er vel minst like dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Friskt! Det er jammen godt penger er laget av papir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå