Gå til innhold

FTE utvider sin BMW garasje, E90 318DA facelift

FTE
 Share

Anbefalte innlegg

Jada. Da har vi handlet "ny" BMW til gards, dette er en 2010 318DA 2.0 M-sport. Km er på 5540 pr idag.

Hentet den idag ;) Har ingen bilder selv ennå desverre, var stupmørkt da vi kom hjem, så låner noen av Bavaria:

wf0gy18vaoo858ipqtnl.jpg

2pqkec8mnpkxpzzlv83j.jpg

ev7sqfwcm6ba4363hfa6.jpg

Denne tråden tenkte jeg å bruke framover for posting av div endringer/oppgraderinger (og bilder seff). Er ikke så mye planer for den foreløpig, synes den er digg som den er egentlig. Men blir seff nye sommerhjul i 19" (følger med 17") til sommeren. Den er faktisk godkjent i vognkort for 19".

Godt med bare BMW i garasjen framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk. Ja, følelsen av å ha en ny BMW er herlig. Forrige bil var relativt ny den også da vi kjøpte den, en Volvo V50. Men det er stor forskjell på komfort iallefall.

Det sitter M-sport understell på denne også, så vil tro den er litt stivere enn en original E90, selv om den bare er 1,5cm lavere.

Om noen har bilder av kule E90 facelift med grymme hjul, bare sleng de ut her ;) Trenger inspirasjon til neste sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil. Vil tro du blir fornøyd med den.

Er noe eget med "ny" bil .

Du trenger sorte nyrer og litt større hjul, så er den perfekt :)

Slenger med et par bilder av min. Er 19 tommere på den. Ser litt snodig ut, siden den er høy som ett hus, og skriker etter senk :) Den har heldigvis seget litt siden bildene er tatt, så det ser ikke så ille ut nå.

w1zytyt8sr7mpdxyqhth.jpg

ewdmvcnuxhi2px8qi8qa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk ;)

Ja, trenger litt større hjul på den. Men er jo litt kresen på hjul jeg da, er ute etter noe ikke mange andre har, pluss at jeg vil ha kant. Mulig noe 3-delt med step-lip hvis jeg finner noe. Mulighetene er mange! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trenger litt større hjul på den. Men er jo litt kresen på hjul jeg da, er ute etter noe ikke mange andre har, pluss at jeg vil ha kant. Mulig noe 3-delt med step-lip hvis jeg finner noe. Mulighetene er mange! :D

Er dette fett nok for deg :-D

Dette er jo en M3, så du måtte hatt litt smallere, disse er 20x9 og 20x11.

vrcmnk9himhk0nz431q2.jpg

ptpehtf21as8msgseyyp.jpg

4ee0spqn9gq9p14c5ksh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og de ligger på hvor mye? 50 lapper? :P

Råere blir det iallefall ikke!

Vet ikke nøyaktig pris, men helt sikkert mer enn $1000 per felg, så hvis vi sier $1300 og $600 i frakt, blir det (1300*4+600)x6,1($kurs)x1,25(moms) = ca 45000kr :mrgreen:

Og HRE er vel minst like dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...