Gå til innhold

hvilken ville du ha valgt av bmw x6 35d eller F10 530da?

hvilken ville du ha valgt?  

68 stemmer

1. 1. hvilken ville du ha valgt?

• BMW X6
      31
    • BMW F10 530
      37

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

er forskjellige meninger på x6, selv syns jeg den var stygg, men etter så lang tid så er det ikke så mange av den i byen, så syns jeg den har blitt finere og finere hver gang jeg treffer en.

x5 var aktuelt, men er uaktuelt, da det er blitt 3 stk i familien allerede.

Skrevet

Halloys :D

Ser du vurderer å kjøpe X6, den X6'en du har sett på har jeg nettopp sjekket med en 72 punkts premium sjekk fra BMW.

Bilen du har sett på besto med glans :D Jeg har også montert vinterhjul og prøvekjørt den i dag og den er som ny selv om den har bikket 40.000km :)

Jeg hadde lett valgt den, er grommere SUV skal du lete lenge etter, spesielt med Hartge eksos :) Noe som er utolig gromt og forholdshvis lett å montere :)

Legger ved et bilde av en annen X6 vi har hatt på jobben med Hartge eksos og felger :D

p025rhe9va9izldic7fa.jpg

Skrevet

Hvis det sto om de to bilene det bli linket til så hadde det blitt X6en, ene og alene pga firehjulstrekken!

Hadde den aktuelle femmern hatt M-sport, sort skinn og firehulstrekk så hadde det nok blitt den! Selv om det trekker ned at den er på god vei til å bli at vanlig syn i trafikken allrede :)

Skrevet

Syns X6 er noe av det mest macho en kan kjøre om dagen, og bildet av hartge utgaven gjør saken enkel for min del. X6 it is! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...