Reef89 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 http://www.ba.no/motormagasinet/article5414289.ece Syns den va tøff jeg:) BMW-folket må vente til mai 2011 på lanseringen av den nye bilen. Da kommer den til salgs i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 denne var grom Med rett farge og litt stasj, så kan jo denne bli knallrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Synes 1serie bare skulle vært med "golf" karosseriet sitt =D Mulig jeg som ikke henger med, men kommer den 1sierien jeg snakker om som noen ///M bil ? Tror det hadde blitt sykt kult med litt bredere skjermer og litt senk =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Var ikke verst den, bedre enn sketchen på 2015 modellen av 1-serien iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 viewtopic.php?f=9&t=173855 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Rå bil! Er liksom en litt "macho småbil". Likte spesielt det siste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 TøFT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Synes 1serie bare skulle vært med "golf" karosseriet sitt =DMulig jeg som ikke henger med, men kommer den 1sierien jeg snakker om som noen ///M bil ? Tror det hadde blitt sykt kult med litt bredere skjermer og litt senk =D "Golf"-karosseriet heter E81 (3-dørs) og E87 (5-dørs). Har ikke hørt noe om at de skal komme i M-variant. Jeg hadde også synes det hadde vært kult, men jeg tipper at de blir litt for myke i chassiet til at det blir skikkelig M-kjøreegenskaper på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå