Mexos Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Gjensidige har satt ned prisen på e36'n min fra 4000-2500kr pga. jeg går fra 50-60& bonus. På E46'n som jeg går fra 70% 1. år til 70% 2. år går vel prisen opp noen hundre kroner. Dette må jeg vel regne med siden alle priser øker noe iløpet av et år, og bonusen ikke øker.
bad_ip Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 På samtlige biler jeg har hatt så har alltid gjensidige vært mest rimelig. De tidligere bilene har stått på min far inntill den jeg har nå. Betaler oppunder 8000,- for delkasko på min e34 520 iat, ulykke, reise og en forsikring til. 20% bonus. Kontaktet mange forsikringsselskap og de eneste som var aktuell ved siden av gjensidige var IF... De andre var milevis unna.
mudbug Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Skrevet Desember 24, 2010 Jeg har tatt en del telefon til de forskjellige selskapene som viser at Gjensidig er billigst i mitt tilfelle.
CrZyWiz Skrevet Desember 24, 2010 Skrevet Desember 24, 2010 Gjensidige har alltid vært veldig hyggelig, greie på oppgjør og somregel blant de billigste. Unison har jeg også gode erfaringer med. IF og Tryg har vært sinnsykt dyre i mitt tilfelle, og kundeservicen til Tryg ligner ikke grisen! Ref: Forsikret en E34 M5 hos Tryg, dro å hentet bilen. 1 uke etterpå ringte rådgiveren og beklaget seg for at Tryg ikke kunne forsikre bilen likevell, men visst jeg ikke fikk noen andre så kunne jeg ringe igjen. Søppel selskap, men slipper å tenke på det framover, siden verken de eller If klarer å konkurrere på pris på MC'en og BMW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå