Kny Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Hei, lurer på om hvis man kjøper Spotify Premium, og laster ned spotify app på iPhone og kobler opp iPhone til anlegget i bilen, funker dette bra? Ser det skal funke i offline mode osv. Blir det noe lagg, eller dårlig lydkvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Funker helt konge! Offline er helt topp! Kan bli lagging/hakking om du har dårlig dekning og ikke har sangen på offline listen.. Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Jeg vil si det er vel verdt de 99 kronene du betaler i mnd. Nå har ikke jeg Premium enda, men den mnd jeg hadde det, var det i konstant bruk når jeg kjørte bil. Og om du i tillegg har abbonoment som gir deg fri bruk av DATA på tlf, vil ikke det gjøre ting dårligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Herlig, da fikser jeg det med èn gang Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 jeg har nokia N97 med spotify og premium. bruker offline i bilen hele tiden jeg. blir ikke dårlig lyd og offline koster ikke noe da telefonen ikke er koblet til noe nett. bare kobler meg på trådløst nett med mobilen hjemme, så blir spillelister jeg har ordnet på pc oppdatert på mobilen. bruker også FM sender på mobilen. så er trådløs oppkobling i bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Har Spotify i bilen min, bare gjennom android på Samsung Speica. Fungerer ubeskrivelig utmerket! Genialt! Kjører gjennom AUX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Jeg og har Spotify premium på min iphone, funker gullje! Angrer ikke i det hele tatt å at jeg kjøpte det! Jeg bruker orginal aux inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Wimp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Wimp Haha, har faktisk aldri møtt noen som bruker Wimp.. Hvorfor ikke bare bruke Spotify? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Syns utvalget er bedre på Wimp, for eks Pink Floyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBR Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Bruker også Wimp. De har et bra utvalg og brukes blant annet av flere nattklubber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Syns utvalget er bedre på Wimp, for eks Pink Floyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
treige Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Wimp har nok best utvalg, mens spotify føler JEG er noe lettere i bruk, når det gjelder å "finne" sanger og spillelister.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå