M3 Yngve Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Takker for tipset. Fytti for noen priser, men sånn er det vel å ha matt bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bompi88 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Finne noen billigere også men swissvax er vell noe av det mest eksklusive som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Finne noen billigere også men swissvax er vell noe av det mest eksklusive som finnes. Ja, har du noe tips da? Men om det funker knall bra, kan jo det være verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Fått gjort litt i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Men er litt kjipt at jeg ikke kan polere av dekk rester som blir oppover siden på bilen. Alt møkk sitter jo mye bedere på matt bil. Wtf, skal du ikke ha skvettlapper altså? Bilen blir beintøff, ingen tvil om det Får se den live på ACR snart ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 Da er bilen lakka og står oss rute mannen, så blir bånn gass fra mandagen av. Ble frozen grey utapå og klar inni, den er mye mørkere in live. Tusen takk til Larvik lakksenter og Kennth for en knall jobb. Før. Etter. SATAN..... Sinnsykt bra prosjekt..... denne ser ut til å bli rå. gleder meg til å se den ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 12, 2011 Share Skrevet April 12, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Takk takk. Ja, planen er å komme seg til ACR i år ja. Bestilt nye råde lager til motoren i dag. Er jo godt 230 denne, så var den en lyd, som jeg håper var litt slitt lager på syl 1. Så med nye lager skal denna få mye 8000 rpm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Da er det meste av bakstillnga, dempere og bremser på plass. Diffen er til ombygging, så den får 3.91 utvekksling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 blir en sykt fin og hissi bil=) stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Er noe med deg og uskrudde originale biler uten takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Er noe med deg og uskrudde originale biler uten takluke Ja, biler med tak luke er harry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Hehehehe *Forte seg å selge unna E30'n MED takluke...* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 13, 2011 Share Skrevet April 13, 2011 Ser som vanlig heilt vanvittig bra ut Yngve, imponert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 13, 2011 Forfatter Share Skrevet April 13, 2011 Ser som vanlig heilt vanvittig bra ut Yngve, imponert Takk du. Skal prøve å lage denne så bra som jeg kan få til, med et vist budsjett. Så skal jeg prøve å ha denne noen år, noe jeg ikke er flink til. Prøver å gjøre en del finere, bedere og fornuftig en Hulken. Skulle ikke lage noe bil i år jeg, så blir det denne liksom. Ja ja, men etter denne og E30 M3, skal jeg konsentrere meg med å bygge biler for andre. Skal forhåpentlig lage en grei garasje, så jeg kan begynne seriøst å bygge biler for kunder. Drømmer jeg om da. Så da er det greit å bygge denne, så jeg har litt å fare meg osv. Syns det blir mere å mere gøy å bygge biler, og ser frem til å utforske de nye M bilene om noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå