M3 Yngve Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Da har jeg fått gjort litt igjen. Det meste er klar inni bilen, skal bare få laget hull til stolene når de kommer, så lakke de platene. Ellers er motor i, kompressoern på plass og kobla til en del. Ble mye bedere plass med E92 M3 bfk, så får håpe der blir fin pedal K sportene og denne. Får ikke gjort så mye mere, da jeg trenger noen bolter, skiver og div, som må kjøpes nytt. Så godt påsken snart er over. Om ikke det kommer store skjær i sjøen nå, så er jeg ferdig til Gatebil på Våler. Håper å få testa noen runder før det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Tar form her ja Ka stoler e da du kjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Tar form her ja Ka stoler e da du kjøre ? Sparco EVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 dette blir bra. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 dette blir bra. ! Får håpe det. Er vi fredig likt da ?? Håper å legge bilen din i røyk serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Helt vanvittig, atter en gang Yngve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Så strøøkent Yngve Er den kompressoren ASA TM12, samme som sitter i min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Helt vanvittig, atter en gang Yngve! Tusen takk du, prøver å gjøre ting bedere og bedere, og blir mye mere nøye og pirkette med åra. Er vel bare motor og girkassa, som ikke har fått noe puss eller ny lakk på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Så strøøkent Yngve Er den kompressoren ASA TM12, samme som sitter i min? Takk du. Ikke sikker på str på denne, men er ASA ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Helt vanvittig, atter en gang Yngve! Tusen takk du, prøver å gjøre ting bedere og bedere, og blir mye mere nøye og pirkette med åra. Er vel bare motor og girkassa, som ikke har fått noe puss eller ny lakk på seg. Litt pirking skal til. Går ut ifra at du er klar for litt elektrisk til høsten..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Helt vanvittig, atter en gang Yngve! Tusen takk du, prøver å gjøre ting bedere og bedere, og blir mye mere nøye og pirkette med åra. Er vel bare motor og girkassa, som ikke har fått noe puss eller ny lakk på seg. Litt pirking skal til. Går ut ifra at du er klar for litt elektrisk til høsten..? Skal vi nok få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Ser bra ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 dette blir bra. ! Får håpe det. Er vi fredig likt da ?? Håper å legge bilen din i røyk serru Du blir ferdig lenge før meg.. Men du skal få prøve og røyklegge bilen min litt ut i sommeren tenker jeg.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 dette blir bra. ! Får håpe det. Er vi fredig likt da ?? Håper å legge bilen din i røyk serru Du blir ferdig lenge før meg.. Men du skal få prøve og røyklegge bilen min litt ut i sommeren tenker jeg.=) Får legge litt tåke sammen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Driver å tenker på ny kone bil. Da må looken bli noe sånt som denne. Denne har M5 V10er, men jeg drømmer om 318d-320d ombygd til 335 diesel. Med litt oppjustert, så får man en grom familie bil. Noen må kjøpe den blå M3 nå da. img]http://images.bimmers.no/files/0kd3yvwq0pt2zlguxo8q.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå