///Mr.X Skrevet Mai 27, 2011 Share Skrevet Mai 27, 2011 Så fin olje-tempometer du har der Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2011 Så fin olje-tempometer du har der Yngve Olje trykk takk Tror jeg får problem med å finne et sted jeg kan ha trykk saken. Ikke plass nedi der. Lurer på om jeg skal ta bort termostaten på vannet og olja. Noen som har gjort det på olja før? Bare den ikke blir for kald bare. Noen innspill takk ? Bilde av motor kommer i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Helt rått! Skal bli fett å se denne på bane i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Så fin olje-tempometer du har der Yngve Olje trykk takk Tror jeg får problem med å finne et sted jeg kan ha trykk saken. Ikke plass nedi der. Lurer på om jeg skal ta bort termostaten på vannet og olja. Noen som har gjort det på olja før? Bare den ikke blir for kald bare. Noen innspill takk ? Bilde av motor kommer i løpet av helgen. Tar du bort termostaten på vannet vil det jo bli som et stort badekar. Ikke gunstig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Hvordan kan det bli badekar? Sirkulerer vel bare rundt hele tiden da ? Jævla dritt vær her, ellers hadde den vært vaska i dag. Noen som har tips på klammer eller noe feste annordning til disse demper tankene ? Kan ikke ha dem med strips liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 slangeklemmer med gummi rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 slangeklemmer med gummi rundt? Hadde håpet på noe mere ordentlig en det. Vet at det fins, men ikke hvor man får tak i noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 Ja, noe sånt kan jeg kansje bruke. Men har sett noen som er til sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Bare å kappe vekk den stussen der gjengestaget skal inn, og sveis det fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dE39 Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Ser meget bra ut Yngve!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Trur eg ville gått for noko sånt... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Billet-M ... arQ5fParts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Nå begynner det å bli bil. Du må jo simpelthen digge å parkere siden du skal ha det brekket i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Da har bilen fått 4 hjuls kontroll. Setene og servo ting skal på i morra. Så på ESS i løpet av man/ tirs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Niiice ! Men mtp det med termostaten, så veit jeg ikke om jeg hadde turt å ta den ut.. Veit det er noen (iallefall noen ford) motorer som skjærer seg da pga. for lite trykk i kjølesystemet til å kjøle de bakerste sylindrene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå