Kvasi Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Unnskyld for det. Banen er litt for smal noen ganger, serru. Hehe, ja jeg har hørt rykter om det der.. Ikkeno en dusj ikke kunne fikse
Dirty Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 du må passe på å ikke ha bulk i bilen, har du bulk får du ikke kjørt på rudskogen. haha. tidenes regler de har kommet med
destroyy Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Rå bil yngve ! Gleder meg til å den live på rudskogen Dirtydicky: Nå er det vel ikke såååå strengt tror jeg ,men mest for å luke bort endel shabby biler som kunne blitt kjørt på skroten
Dirty Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Rå bil yngve ! Gleder meg til å den live på rudskogenDirtydicky: Nå er det vel ikke såååå strengt tror jeg ,men mest for å luke bort endel shabby biler som kunne blitt kjørt på skroten vi får håpe det
joachim sørlie Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 håper det menne fy**** for en kjøring det ser ut som!! VILT jooo
Nordnes Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Kanonkjøring yngve! Klart publikumsfavoritt! slenger ut noen bilder jeg har tatt av deg!
M3 Yngve Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Takker for hyggelige komentarer. Ja, har hørt de skal bli/ er nasi på Gatebil nå. Noen som var på Mantorp og var de nasi der ? Hvor står disse reglene da ? Jeg tror også de kommer til å sette opp disse dumme sjikanene på nye skogen, som de gjør på Våler. Da blir det ikke noe grom fly i kjøringa, syns nå jeg. Se bare på de fine bildene, med bilen i godt driv og snø i fjellene bak. Sommertreff og ACR
AnetteJ Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Får hive ut noen bilder jeg også! Fantastisk kjøring, virkelig en av høydepunktene på ACR
M3 Yngve Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Det får jeg. Tusen takk for fine bilder Annette
Trond.S Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Artig at du funker så bra. Fornøyd med nye utvekslinga? Når er neste mulighet for å se den karen herje vilt på banen da? Satt på med e46 M3 for første gang i helga. Må si det frister med ny bruksbil nå gitt Det karosseriet er bare så rått.
joachim sørlie Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Jeg fant hvertfall reglene på gatebil.no... Virka veldig strengt ja! Og igjen, gleder meg til jeg får sett denne i aksjon, makan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå