Bmw-power85 Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 Lurer på og kjøpe meg ae lykter til min 04mod e46 touring. Men lurer på hvor det kan anbefales å kjøpe dette? Mvh
Bmw-power85 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Skrevet Januar 16, 2011 Ingen som har noen tips om dette?
awt Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Kjøp løse ringer hos Biltema og behold de lyktene du har.
Reef89 Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Jeg ville no kjøpt her: http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=4198 Da får du det du betaler for! slipper og bytte ballast etter noen mnd. som jeg har hørt ofte fra biltema og andre billige shops.
awt Skrevet Januar 16, 2011 Skrevet Januar 16, 2011 Bare synd at de er identiske med Biltema sine og en tusenlapp dyrere. Man kan liksågodt kjøpe tre sett fra Biltema da, så har man ballaster nok for resten av livet. Ryker Biltema-ballasten kan man bare svinge innom og få en ny uten problem, ryker ballasten fra jallaballa.com er det litt verre. Jeg har forøvrig byttet en ballast på mine Biltema-ringer (på garanti selvfølgelig) i løpet av tre år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå