Pedi Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Får ikke den delen nei desverre. var rust der på min og. jeg kappa ut fra en annen bil. Ok? Jeg var nå ganske sikker på at jeg har den delen på lager til E21en min jeg da...
ww2 Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Får ikke den delen nei desverre. var rust der på min og. jeg kappa ut fra en annen bil. Du får ruteramma delenr:41321846693 koster 2,242.00 på GS og på koed 1840kr På wallothnesch ca 1300kr Trenger jo bare den,den indre kanten er jo en del av torpedoveggen og den er jo ingen prob og fikse etter at du skifter den ytre.
Lars-Nord Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Når jeg byttet frontrute, etter en steinsprut, var det bare fryd og gammen. Like blankt som det var når den var ny. Bremser på alpina er etter det jeg har forstått samme som på 323, men det er ventilerte/borrede bremseskiver foran. Ikke allverden av bremser, men det holdt tydligvis på den tiden. Ikke at det er så galt i dag heller, men i alpene hadde vi alle sammen problemer med bremsene. Litt læringstid og det ble mer hard kort bremsing og ikke bremse hele tiden. Det var willwood, alpina, hartge og orginale bremser. Samme problemer med alle sammen. Skal prøve å ta en tur nedover til nederland i januar. Sjekke litt opp hva jeg har på alpinaen der nede.
Pal Ostgard Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Skrevet Desember 23, 2010 Tror nok jeg klarer meg med den ytre delen ja.. Tar å bestiller fra Tyskland på nyåret,er helt sikkert noe mer som dukker opp når jeg demonterer resten av bilen i romjula..Så bra ut ved siderutene og bakruta heldigvis.
Jørgen-A Skrevet Desember 23, 2010 Skrevet Desember 23, 2010 Får ikke den delen nei desverre. var rust der på min og. jeg kappa ut fra en annen bil. Du får ruteramma delenr:41321846693 koster 2,242.00 på GS og på koed 1840kr På wallothnesch ca 1300kr Trenger jo bare den,den indre kanten er jo en del av torpedoveggen og den er jo ingen prob og fikse etter at du skifter den ytre. Jeg ringte gs og hørte og fikk beskjed att den var utgått.
Pal Ostgard Skrevet Desember 25, 2010 Forfatter Skrevet Desember 25, 2010 Stakk en tur inn på verkstedet i dag da vi ikke skulle på noe familietragedie.. Demonterte bensintanker,bakstilling,forstilling,motor og gir.. Fant selvfølgelig mere rust ved innfestningen til traversen bak.. Kanalene er nylig byttet,men det er gjort såpass dårlig jobb at jeg må ta det på nytt.. Tror jeg bytter hjulbuene også da falsen er litt rufsete+at jeg ser det er rust i skjøten når jeg ser buene innenfra. Her er noen bilder... Bimmerlorris reagerte på dette 1
bmw olsen Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Detta blir RÅTT! Tipper den er klar til lakkering før februar.
Pal Ostgard Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 Var innom en liten tur på verkstedet idag også. Har begynnt å ribbe motorrommet for elektrisk,braketter osv..
Pal Ostgard Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 Detta blir RÅTT! Tipper den er klar til lakkering før februar. Det er vannvittig mange arbeidstimer på dette karosseriet før det er klar til lakk er jeg redd,så februar er nok litt optimistisk... Da må Chip Foose ta med seg kammeratene sine å komme på besøk en uke eventuelt Bimmerlorris reagerte på dette 1
Leadfoot Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Synd den ikke får bli hvit med krom... Min favoritt-kombinasjon på E21! Men det er ditt valg og din bil. Den blir sikkert bra, stå på!
Orjan Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Da må Chip Foose ta med seg kammeratene sine å komme på besøk en uke eventuelt
ww2 Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Får ikke den delen nei desverre. var rust der på min og. jeg kappa ut fra en annen bil. Du får ruteramma delenr:41321846693 koster 2,242.00 på GS og på koed 1840kr På wallothnesch ca 1300kr Trenger jo bare den,den indre kanten er jo en del av torpedoveggen og den er jo ingen prob og fikse etter at du skifter den ytre. Jeg ringte gs og hørte og fikk beskjed att den var utgått. Sjekket opp de har delen i Tyskland
Pal Ostgard Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Skrevet Desember 27, 2010 Sjekket opp de har delen i Tyskland Det er bra! Vet du om det er noe del å få tak i ved innfestningen til traversen bak? Har sett i katalogen,finner selve bunnen ved baksete men det er jo dobbel plate der og jeg trenger jo den undre delen. Er usikker på hva som følger med.. Vet du?
ww2 Skrevet Desember 27, 2010 Skrevet Desember 27, 2010 Tror det bare er nr 7 og 2x9 på tegningen du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå