Pal Ostgard Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Da har jeg fått sveiset mere rust i helga. Har lappet på rammevangene på begge sider. Hadde vel vært best å byttet vangene men kappet bort alt som var dårlig og det så bra ut inni,så burde vel bli bra uansett. Kappet ut og begynnt å reparer på innsiden. Ytre laget ferdig sveiset og slipet Var samme problemet på begge sider pluss at det var et hull lenger framme på den ene siden. Er ikke så flink til å ta bilder når jeg står å jobber men dere ser ihvertfall resultatet. Så nå kan jeg faktisk si meg ferdig med hele fronten på bilen.Neste på programmet blir nok vindusramma,så for vi se hvordan det går.. Bimmerlorris reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Flott arbeid!! Takk for det! Ikke værst det du driver med heller
Pal Ostgard Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Da har jeg fått begynnt litt på vindusramma. Har boret ut sveisepunkter og fått av den ytre delen av ramma.Så nå blir det å tilpasse der hvor jeg skal skjøte in den nye ramma på A-stolpene slik at jeg kan bruke den nye ramma som mal når jeg skal reparere den indre delen av falsekanten.
Pal Ostgard Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Deilig å se E21 bli så bra som dette!!! Takk for det .Er en lang vei å gå ennå men håper sluttresultatet blir bra.
Pernezz Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 Sånn som du gjør jobben blir det garantert bra til slutt Stå på videre Jeg har også E21 (2 stk), men blir ikke gjort noe der ennå... Det kommer etterhvert,for først må jeg gjøre ferdig E28´en
Pal Ostgard Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 Sånn som du gjør jobben blir det garantert bra til slutt Stå på videre Jeg har også E21 (2 stk), men blir ikke gjort noe der ennå... Det kommer etterhvert,for først må jeg gjøre ferdig E28´en Takk,alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger. Jeg følger med på retrogarasjen hver dag,og er ikke noe å si på det som skjer der heller
Pal Ostgard Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Står det til her da ? Følger med Har vært ekstremt mye jobbing i det siste så har ikke fått gjort så mye,men hadde en liten økt på fredag. Har sveiset ferdig den indre falsekanten og tilpasset den ytre delen så nå er den klar til å sveise fast. Skal prøve å få tatt noen bilder en av dagene. Hyggelig å høre at folk følger med
Pal Ostgard Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Her er noen bilder av den indre falsekanten reparert og den ytre delen ferdig tilpasset,klar til sveis. Er ikke rare oppdateringen men er vel bedre en ingenting..
BilBruker Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Kjempeflott prosjekt! Liker veldig godt arbeidet du utfører, stå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå