Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

Låselistene mine er lakkerte svart blank. Gummien er desverre matt, men slik er det jo bare. Alle slick-lister osv på dørene er også matt gummifarge, går fint det.

Alle har vært skeptiske til blank, men sattan for en tilbakemld jeg har fått av de som har sett bilen live... Positivt...

Pål=hermetut... ;)

Kan love deg at jeg har aldrig vært skeptisk til blank-svarte lister. Matte blir liksom virkende litt blasst mot en ellers frisk og skinnende lakk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låselistene mine er lakkerte svart blank. Gummien er desverre matt, men slik er det jo bare. Alle slick-lister osv på dørene er også matt gummifarge, går fint det.

Alle har vært skeptiske til blank, men sattan for en tilbakemld jeg har fått av de som har sett bilen live... Positivt...

Pål=hermetut... ;)

Hehe,blir jo faktisk å herme etter både fargen på bilen og listene ja.. Eier ikke fantasi selv skjønner du. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan love deg at jeg har aldrig vært skeptisk til blank-svarte lister. Matte blir liksom virkende litt blasst mot en ellers frisk og skinnende lakk. :)

Hehe, skulle egentlig inn å editere innlegget mitt til "nesten alle". For joda, NOEN få sjeler var det som ikke var skeptiske...

Hehe,blir jo faktisk å herme etter både fargen på bilen og listene ja.. Eier ikke fantasi selv skjønner du. :wink:

Relax... ;)

Verken jeg eller noen andre har copyright på verken farge eller stil. Jeg er bare heldig med at ikke flere enn det allerede er som har lakkert bilen i Sepang ennå. Jeg tror fortsatt at min er den første E28en med Sepang. Så selv om det ennå er endel måneder til min bil kommer på sin første treff og sin første photoshoot, så satser jeg på at den blir den eneste med den fargen og iallefall den stilen våren 2013. Og det vil nok gjerne være litt gratis "reklame" ved photolaunch av ferdigstillet Pedi-bil i E28 verdenen... Hadde bilen min vært feks svart, ville nok ikke bilen få samme mottagelse som i Sepang utførelse. Tror jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,da kommer det en ny rust oppdatering.Har stort sett hold på med innerkanalen på venstre side pluss litt div rep av forsterkninger i forbindelse med dette.

Mererust003.jpg

Mererust002.jpg

Mererust004.jpg

Innerkanal ferdig sveiset,sandblåst og grunnet.

Mererust006.jpg

Da jeg var så godt i gang begynte jeg like gjerne med gulvet på venstre side også.

Var bra og få gulvplata av rammevangen også,da det hadde begynt å ruste mellom platene.

Mererust005.jpg

Lengere en dette kom jeg ikke før kona kom å syntes det var på tide og være litt familieman. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig...

Kjenner det klør i E21-fingrene mine nå, men jeg får nøye meg med å kikke på bilen din til E28en min er klar.

Tror nesten du skulle tatt kaross-jobben for meg på min, det ser jo veldig bra ut det du gjør.. ;)

Hehe,takk for det men har nok mere en nok med min egen. :)

Tror nok også du har evne og kunnskap i massevis til å ta jobben selv,noe som jeg gleder meg til å følge med på! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det en liten rust oppdatering i dag også. Har fått tilpasset og sveiset inn nytt gulv på venstre side. Er fortsatt litt sliping under,sandblåsing,grunning osv igjen, men er ihvertfall tett gulv nå. Alle falser og sveiser skal selvfølgelig smøres med karrosserikitt når jeg er ferdig med all sveisingen på resten av bilen.

Bilde vil vel alle ha :wink:

gulv002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den dørkplata fra Walloth?

Var noe kjent med den...

Det stemmer det ja. Det som var rart med den var at den kanten som går mot kanalen var bøyd feil vei. Orginalt går jo kanten opp men her var den bøyd ned :? Jeg bøyde den 180grader så den ble lik orginal gulvet. Passet bra ellers,men rart var det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...