635csi Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Dette blir interessant Skal følge med her, da jeg har stor sans for E21 selv. Har tidligere hatt 2 stk, og håper å kunne slå kloa i en 323i igjen. Enig med deg i spoilervalget. Kamei har den flotteste fronten synes jeg. Derfor har jeg en slik liggende i tilfelle jeg skulle få bruk for den en dag Lykke til videre. Gleder meg å se resultatet etterhvert
winchester Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Interessant prosjekt, alltid morsomt å følge med på E21-prosjekter.
ww2 Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Bilen du har kjøpt ser bra ut Lykke til med bilen,har foresten masse deler så bare send meg et pm om du trenger noe.
Østgaard Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Artig med e21 prosjekt. Må følge med her
Pal Ostgard Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 Bilen du har kjøpt ser bra ut Lykke til med bilen,har foresten masse deler så bare send meg et pm om du trenger noe. Det høres bra ut,er garantert noe jeg kommer til å trenge etterhvert.
Orjan Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 Skal følge med på dette - utgangspunktet ser i alle fall bra ut
Pal Ostgard Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 Skal følge med på dette - utgangspunktet ser i alle fall bra ut Ja er positivt overrasket så langt med tanke på rust. Er jo det som er E21 fiende nr1...
Pal Ostgard Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Skrevet Desember 22, 2010 Da fikk jeg demontert litt etter jobb i dag..Tok av støtfangere,lamper og vippa ut rutene. Var mye rust under frontruta Noen som vet om det er noe rust reparasjonsdel å få tak i? Verkstedet har stengt i romjula så regner med jeg demontere resten av bilen da. Tenkte jeg skulle lage meg en sån karosserisnurre også da. Her er noen bilder av dagens økt..
ww2 Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Får nok plate del fra tyskland,sendte deg adr på pm
Pal Ostgard Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Skrevet Desember 22, 2010 Får nok plate del fra tyskland,sendte deg adr på pm Kjempe bra! Takk for det.
winchester Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Var da ikke verst med rust det der, blir nok bra etterhvert.
Jørgen-A Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Får ikke den delen nei desverre. var rust der på min og. jeg kappa ut fra en annen bil.
Jås Skrevet Desember 22, 2010 Skrevet Desember 22, 2010 Er vel to deler og som er gåen der egentlig... Har du hatt ut de andre rutene og kikka? På min var det nede/bak på siderutene og nede på bakruta..men heldigvis ikke så galt som på bildet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå