Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

Imponerende arbeid.

Alltid moro å lese tråder ,der folk bygger "ny" bil av gammel.Og sist men ikke minst at det blir ferdig.

Er vel desverre mange som kjøper prosjekter og har de planene og til slutt gir opp,for å så selge ut prosjektet i deler.(Jeg har vært en av de :oops:)

Så igjen,stå på dette blir knall.E21 er bare helt perfekt :):) ...

Satser på å få den ferdig en gang,men når kan jeg ikke si ennå. Er mye penger og tid

som skal til for å få den på veien. Skal bli deilig og ikke minst motiverende å bli ferdig med

rusta :wink:

Slapp helt av Pål, det er jo aldri kjedelig når du oppdaterer!

Du vet jo vi liker slike oppdateringer.

Men hvorfor ikke fjerne de BMW-klistremerkene ASAP, slik at de ikke blir gjemt og glemt? De sitter jo oftest som fy, og epoxyen gjør ingen god jobb påført merkene istedenfor stål...

He he, skal ta dem neste gang jeg er i garasjen :) Men hadde nok ikke blitt glemt :wink:

Se her ja :-) Ser veldig bra ut :-) Liker å følge med dette prosjektet, da lidenskapen for e21 er i stor vekst :-)

Takk for det,moro at folk følger med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært veldig (!) interessant og lærerikt å lese denne tråden, liker e21 veldig godt selv :)

skal følge videre med på tråden :D synd jeg ikke har sett denne tidligere... :)

Mvh

Hyggelig at at folk følger med på prosjektet :) Er som jeg har sagt før at jeg ikke er noe

karosseriman,så er ikke sikkert at alt jeg gjør er "riktig" for å si det sån :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det en liten minioppdatering. Har ikke vært så mange timer i garasjen i det siste

så er ikke den helt store framgangen jeg kan skryte av.

Har fått tilpasset høyre bakskjerm,kontrolert åpninger,klaringer osv,så nå er den klar til

sveis. Regner med at jeg får gjort en del i helga,så da skjer det vel litt mer håper jeg.

Sån står den nå.

bqr1keypazsfs529cqi5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta blir bra! godt å se att jeg ikke er aleine her med å bygge ny bil ut av en gammel bmw :D skal nok bytte endel mer enn deg men dette ser bra ut :)

Ja for håpe en blir kvitt den satans rusta ihvertfall... Har følgt med på tråden din

og ser du har litt å finne på du også :wink: ,ser veldig bra ut det arbeide du gjør også

foresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide med en oppdatering igjen :D Ble vel så å si en full dag i garasjen i

dag, så har fått gjort litt føler jeg. Begynnte med en siste finjustering av høyre bakskjerm

før jeg sveiset den fast. Når det var gjort fortsatte jeg med bakplate bytte. Jeg startet

jo rustsveisingen på fronten så er deilig at jeg nå er kommet i andre enden som også

betyr at jeg nærmer meg slutten av all denne sveisingen også :D

Bakskjerm på plass.

l7uq8rgrvwvhlhw2yjdc.jpg

Bakplate på vei av.

0gzqlvt5h3gfivwk8z09.jpg

Da var den borte..

qusoncfrgyjnhsghktdg.jpg

Tok en kjapp prøve montering også. Virket som den falt på plass liksom,ingen

overraskelser heldigvis. Skal reparere høyre hjørne av kofferten før jeg sveiser fast

bakplata,men måtte bare prøve den på :wink:

Her er et bilde av bakplata prøvemontert. Begynner å ligne bil igjen nå :D

wuyituu6acgppu317h2c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...