Pedi Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Dammit, jeg er misunnelig på deg som er kommet såpass langt... Når jeg begynner på E21en til høsten en gang, er det jo herfra og til evigheten igjen med karossarbeid som gjenstår. Flott arbeid btw, gleder meg over å se skikkelig arbeid utført...
Pal Ostgard Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Dammit, jeg er misunnelig på deg som er kommet såpass langt...Når jeg begynner på E21en til høsten en gang, er det jo herfra og til evigheten igjen med karossarbeid som gjenstår. Flott arbeid btw, gleder meg over å se skikkelig arbeid utført... Ja må ærlig innrømme at det er deilig at enn nærmere seg slutten av rustsveisingen, men har i grunn kosa meg med det også Gleder til du skal i gang med E21, der skal de følges med for å si det sån
Pedi Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Huff, jeg føler du legger lista høyt nå for meg med din bil. Du har fordelen av å bytte del for del, jeg har bare en bunnplate som skriker etter å få et byggesett på toppen.... Men det kan bli morro for det...
Jås Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Dammit,dette blir bra! Tipper det blir en good feeling når du triller avgårde i denne og vet at den er like god som ny!..
Pal Ostgard Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Huff, jeg føler du legger lista høyt nå for meg med din bil. Du har fordelen av å bytte del for del, jeg har bare en bunnplate som skriker etter å få et byggesett på toppen....Men det kan bli morro for det... Tror nok det går bra,jeg har ihvertfall trua
Pal Ostgard Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Dammit,dette blir bra! Tipper det blir en good feeling når du triller avgårde i denne og vet at den er like god som ny!.. Takker Ny blir den vel neppe,er jo sveiset overalt denne bilen nå., men håper det blir et pent eksemplar som ihvertfall ikke er lappet sammen med sparkel og tyggis
Jås Skrevet Mars 23, 2013 Skrevet Mars 23, 2013 Den er vel sveiset fra fabrikk også.. blir ikke mye tyggis og sparkel her nei! Får lyst å starte på nytt prosjekt selv,og ta det like grundig som deg!
Pal Ostgard Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Skrevet Mars 23, 2013 Den er vel sveiset fra fabrikk også.. blir ikke mye tyggis og sparkel her nei! Får lyst å starte på nytt prosjekt selv,og ta det like grundig som deg! He he moro å være til innspirasjon,men du har jo to knall fine entusiast biler allerede
Pedi Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Kunne tenkt meg en e21 med sekser... Finnes det 3-serie uten sekser?
Jås Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Kunne tenkt meg en e21 med sekser... Finnes det 3-serie uten sekser? Hehe,har sluttet å ta meg nær av slikt,synes strikkmotoren min funker fint jeg..
Pal Ostgard Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Kunne tenkt meg en e21 med sekser... Finnes det 3-serie uten sekser? Hehe,har sluttet å ta meg nær av slikt,synes strikkmotoren min funker fint jeg.. He he,er noe eget med sekser lyden ja
Mexos Skrevet Mars 24, 2013 Skrevet Mars 24, 2013 Herlig fremgang Er så flott å se gamle biler med nye karosserideler
Pal Ostgard Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Da ble det en økt med sveiseapparat og vinkelsliper i dag også Har fått sveiset inn nytt hjørne på høyre side i kofferten pluss litt rep på nedre del av innerskjermen i forbindelse med dette. Har som mål å bli ferdig med rustsveising i løpet av Påska,hadde vært deilig det.. så blir nok ikke lenge til neste oppdatering Bilder må jo til Kappet bort en del. Begynnt å felle inn ny nedre del av innerskjermen. Ferdig sveiset og slipet. På vei inn med nytt gulv. Her er det på¨plass. Da er det klart for bakplate egentlig,men ser det har vært lappet litt på toppen innerskjermene ved dempertårnene før, så tror jeg skal innspisere det litt nærmere først da det er lettere å komme til når bakplata er av.
Pal Ostgard Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Skrevet Mars 24, 2013 Herlig fremgang Er så flott å se gamle biler med nye karosserideler Ja begynner å bli noen kg med nytt stål på denne bilen nå ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå